Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Super Mario Bros. Filmen (Super Mario Bros, 2023)

Startat av TonyTonka, 23 april 2015 kl. 22:55:28

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Skokaka

Citat från: gstone skrivet 22 mars 2023 kl. 12:37:15Christian Hedlund skrev på Twitter att han spelar en toad.

Efter som han skrev en toad och inte Toad.

Antar jag att den inte den här  Why Toad From The Super Mario Bros. Movie Sounds So Familiar ...

Utan troligen av dom andra mindre toads.

Det är ju många som jag uppfattar det.
Toad är ju en utav de fyra Mario figurerna som jag tycker att Christian kunde passa som, så... Även om det är en annan och inte en av huvudfigurerna så fick jag min önskning på sätt och vis. :)

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 22 mars 2023 kl. 17:53:32Toad är ju en utav de fyra Mario figurerna som jag tycker att Christian kunde passa som, så... Även om det är en annan och inte en av huvudfigurerna så fick jag min önskning på sätt och vis. :)
Lät som han blev sur över att han inte fick rollen

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 22 mars 2023 kl. 18:04:58Lät som han blev sur över att han inte fick rollen
Jag är inte sur, eftersom en Toad fick ju det i hela fall.

Dubintrested

Citat från: MOA skrivet 22 mars 2023 kl. 18:04:58Lät som han blev sur över att han inte fick rollen
Han är nog inte sur men han kanske har testat för någon av de större rollerna och så fick han bara den en av flera toads

MOA

Citat från: Dubinterested skrivet 22 mars 2023 kl. 18:40:39Han är nog inte sur men han kanske har testat för någon av de större rollerna och så fick han bara den en av flera toads
Åtminstone en jävla Toad låter som avundsjuka riktigt mot VA:n som fick spela Toad

Dubintrested

Citat från: MOA skrivet 22 mars 2023 kl. 19:47:45Åtminstone en jävla Toad låter som avundsjuka riktigt mot VA:n som fick spela Toad
Du ska inte tolka det så! Det är bara en skämtsam attityd och det skulle du veta om följer honom regelbundet på hans Youtubekanal och socialamedier

Erika

Citat från: gstone skrivet 20 mars 2023 kl. 21:03:52Nu har rösterna i filmen avslöjats:D 

Dom svenska rösterna kommer vara

  Oscar Harryson, Joakim Tidermark, Carla Abrahamsen, Njol Badjie (Panetoz), Lawrence Mackrory, Petter Isaksson, Claes Ljungmark, Ivan Mathias Petersson, Ines Kolonej, Göran Gillinger, Anneli Heed, Tobias Almborg, Charles Martinet, Anders Engdahl, Anna Kyrö, Anna Sequi Falkman, Anton Olofson Raeder, Cecilia Bjerkhede, Charlotte Saka, Christian Hedlund, Douglas Ek, Emma Bliss, Joanna Perera, Johan Kalén, Kristina Nordström Töyrä, Owe Bergsten, Paula Manrique, Petter Forsberg, Terese Ingelson

Än så länge är inte klart vem som kommer spela vem

Notera att kontigt nog Charles Martinet  stod med bland dom svenska rösterb ?? ???
Känns riktigt lovande. :)

Kul också Owe Bergsten (en av grundarna till Bergsala som distribuerar Nintendos produkter i Norden) har en roll.

gstone

Citat från: gstone skrivet 20 mars 2023 kl. 21:03:52Nu har rösterna i filmen avslöjats:D 

Dom svenska rösterna kommer vara

  Oscar Harryson, Joakim Tidermark, Carla Abrahamsen, Njol Badjie (Panetoz), Lawrence Mackrory, Petter Isaksson, Claes Ljungmark, Ivan Mathias Petersson, Ines Kolonej, Göran Gillinger, Anneli Heed, Tobias Almborg, Charles Martinet, Anders Engdahl, Anna Kyrö, Anna Sequi Falkman, Anton Olofson Raeder, Cecilia Bjerkhede, Charlotte Saka, Christian Hedlund, Douglas Ek, Emma Bliss, Joanna Perera, Johan Kalén, Kristina Nordström Töyrä, Owe Bergsten, Paula Manrique, Petter Forsberg, Terese Ingelson

Än så länge är inte klart vem som kommer spela vem

Notera att kontigt nog Charles Martinet  stod med bland dom svenska rösterb ?? ???
Undrar vem som gör röst till Donkey Kong ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

RC

Christian Hedlund ska göra en video där han spelar mot Mario spel mot Marios röstskådespelare för att äntligen få ett svar på Mario vs Sonic och Nintendo vs Sega. 

gstone

Citat från: RC skrivet 30 mars 2023 kl. 19:03:48Christian Hedlund ska göra en video där han spelar mot Mario spel mot Marios röstskådespelare för att äntligen få ett svar på Mario vs Sonic och Nintendo vs Sega.
Det låter ju kul.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Jag tror Carla Abrahamsen blir bra som  Princess Peach  ;D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

E

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 20 mars 2023 kl. 22:03:52Jag ser att Lawrence faktiskt blev Bowser det var trevligt!
Uppenbarligen så valdes han bara för att han dubbat Jack Black förut. Så fattiga val av röster nuförtiden.

Steffan Rudvall

Citat från: E skrivet  2 april 2023 kl. 21:23:14Uppenbarligen så valdes han bara för att han dubbat Jack Black förut. Så fattiga val av röster nuförtiden.
Vad snackar du om? Även om de har valt honom för att han tidigare dubbat Jack Black så är det ändå bra casting, för även första gången han dubbade Jack Black blev han ju castad för att låta som Jack Black.

gstone

När kommer vi veta vem som spelar vem i filmen på svenska ?

Jag väntar med spänning på att få vet vem som är Donkey kong på svenska ;D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  2 april 2023 kl. 22:31:49När kommer vi veta vem som spelar vem i filmen på svenska ?

Jag väntar med spänning på att få vet vem som är Donkey kong på svenska ;D
Jag har skickat mail till min kontakt på UIP, så om hen är tillgänglig och i tjänst hoppas jag få creditlistan redan imorgon; eller senast på tisdag. :)
(Men skulle vederbörande vara ledig, sjuk eller på annat sätt frånvarande, så att jag måste försöka få tag i någon annan person, så kan det sannolikt dröja längre tid...)

Sen bör det ju stå utsatt dubbcredits på filmen på bio också, då UIP brukar vara duktiga på att sätta ut credits, och den har ju biopremiär på onsdag - men jag kommer i alla fall inte att ha möjlighet att se filmen då, utan det blir tidigast nästa helg.