Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Curry Nam Nam.

Startat av Carl Barks lover, 25 februari 2006 kl. 17:29:22

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Carl Barks lover

Vilka minns denna underbara serie? Fullsmockad med kulturkrockar med indier och engelsmän. Mycket roligt för mig då jag själv är ursprungligen indie. Den fick ju en uppföljare, Curry Curry talkshow, inte bra som föregångaren men också hysterisk rolig.

Daniel Hofverberg

Jag minns båda serierna med fasa, och båda två tillhör det mest vedervärdiga jag någonsin sett...  :o

Jag lyckas inte att se någon som helst poäng med det - helt utan humor och helt poänglöst.

Erika

Det var inget som föll mig riktigt i smaken, men jag har sett sämre tv-serier.

Carl Barks lover

Alla har sin smak. Men jag tycker att det är en av dom roligaste serierna som någonsin gjorts.
Off-topic---------------------------------------------------------------------------------------
Men det finns värre som Little Brithan :o. Denna serie är inte det minsta rolig, och smaklösa skämt. Dom verkar sno alla skämt från Monty Python-gänget (Som är mycket roliga.)
Nähä! Bort med skräpet.
-------------------------------------------------------------------------------Slut på Off-topic.

clash

Little Britain är en jättekul serie. Den rocker fett.
Pepper Ann//Winx Club/Trollz/Creepschool äger

PAAATE

Curry Nam Nam har jag inte sett, men talkshowen har jag sett nån gång ibland och den är ganska rolig. :P

Little Britain är också väldigt kul. :P
Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?

Cadpig

Curry Nam Nam rockar, men Little Britain (!) de första två avsnitten var askul men sen blev det inte lika kul när samma skämt drogs igen i tredje och i fjärde, femte, sjätte osv... Skaffa nya manusförfattare!!!!!!!!!!!!

Elios

Var det även den som hette Goodness Gracious Me!?^^  ???