Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Animerad

Startat av gstone, 23 maj 2019 kl. 19:34:22

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Jag har en jätte bra idé för en animerad familj film som jag vill göra jag ska jobba på handlingen lite mer och sen ska jag se om någon i Sverige är interserad av att göra filmen. Jag har inget emot att folk ger ider eller har önskar om hur jag vill Göra filmen. Det ända jag önskar är att jag får han en stor del i att välja rösterna och att dom inte klipper bort mitt sång nummer.

Det här kankse  låter löjlig och omöjlig . Men jag vill ha en riktigt studio Production. Viken betyder att animation ska vara bra och dom som göra röstena är kända.

Jag vill kunna sätta röstskådsprlaenas namn på affischen.

Jag ska börjar med att göra en outline och sen ett manus och sen ska jag se om någon svensk produkten eller studio vill göra. Det ända jag önskar är att sångnummet är kvar och jag får godkänna rösterna.

Jag behöver förstå en studio och Animatörer och en kompositör. Jag kan skriva sången texter men inte melodier.

Det gör för få svenska animerad filmer.

Den behöver inte se ut som Pixar. Men manuset kommer vara bra och rösterna kommer ha hög kvalitet.

Jag tänker mig en hel del svenska kändisar.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Sabelöga

De e bra de! Stora drömmar är till för att uppfyllas! :D
Houba !

Elios

Ja man får helt klart jobba på hårt här i livet för att lyckas. Good Luck! ;D

Soscla

Snälla, gör 2D-animation!  ;D Vad ska den handla om?
It's so fluffy I'm gonna die!