Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Bortspolad - röstroll!

Startat av Soscla, 12 augusti 2006 kl. 19:44:26

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Soscla

Jag satt där framför teven som jag så brukar, då det var reklam för nån ny film, "På andra sidan häcken".
Just den var det väl inget speciellt med, bara massa djur som kommer till en förort och mobbar människor.
Men de nämnde också att man skulle tävla på kanal5.se och så skulle man kunna vinna en röstroll i en kommande film, Bortspolad! Helt jättehäftigt  :o
Nån som tänker anmäla sig, eller redan har det?? Själv ska jag nog vänta tills nästa gång (om det nu blir nån, kanske inte alltför troligt :P)
It's so fluffy I'm gonna die!

Elios

Vem var det som isåfall fick den här rösten?
Vad var det för roll i Bortspolad eller På andra sidan häcken man kunde höra?  :o
Får hoppas det kanske kommer mer såna här tävlingar man kan vinna i framtiden.  :P

TecknatÄlskare

Citat från: Elios skrivet 12 februari 2020 kl. 05:43:24
Vem var det som isåfall fick den här rösten?
Vad var det för roll i Bortspolad eller På andra sidan häcken man kunde höra?  :o
Får hoppas det kanske kommer mer såna här tävlingar man kan vinna i framtiden.  :P

Fanns en tävling till en Smurfarna film för typ 3 år sedan.

Alexander

Citat från: TecknatÄlskare skrivet 12 februari 2020 kl. 07:23:21
Fanns en tävling till en Smurfarna film för typ 3 år sedan.

Likadant fanns det ju röst rolls tävlingar för Pelle Kanin och Superhjältarna 2.   :)

Elios


TecknatÄlskare


TonyTonka

Citat från: Elios skrivet 12 februari 2020 kl. 05:43:24
Vem var det som isåfall fick den här rösten?
Vad var det för roll i Bortspolad eller På andra sidan häcken man kunde höra?  :o
Får hoppas det kanske kommer mer såna här tävlingar man kan vinna i framtiden.  :P

Jag kollade faktiskt upp det här för ett tag sedan via The Internet Wayback Machine, och tydligen så var det Jennifer Carlsson som vann Bortspolad-tävlingen. ^^

Jag har inte lyckats komma fram till vilken roll hon fick i dubbningen, men spontant gissar jag på att det är Tabitha, den lilla flickan som äger Roddy och som hörs i början av filmen. :)
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

Elios

Citat från: TonyTonka skrivet 13 februari 2020 kl. 08:31:24
Jag kollade faktiskt upp det här för ett tag sedan via The Internet Wayback Machine, och tydligen så var det Jennifer Carlsson som vann Bortspolad-tävlingen. ^^

Jag har inte lyckats komma fram till vilken roll hon fick i dubbningen, men spontant gissar jag på att det är Tabitha, den lilla flickan som äger Roddy och som hörs i början av filmen. :)

Väldigt häftigt så men man hade ju hellre velat ha en stor roll i filmen. Tycker det borde finnas lite av en tävling med att ha en större roll snarare än en Cameo.  ::)