Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Raja Gosnell

Startat av gstone, 7 november 2020 kl. 19:17:33

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Febuari 1999 blev Raja Gosnell anlitade att göra en film av Marvel serien Fantastiska Fyran , Han ersattes av Peyton Reed  April 2001.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Simon Axelsson

Citat från: gstone skrivet  7 november 2020 kl. 19:17:33
Febuari 1999 blev Raja Gosnell anlitade att göra en film av Marvel serien Fantastiska Fyran , Han ersattes av Peyton Reed  April 2001.

Okej, vad vill du ha sagt? Peyton Reed har aldrig regisserat en Fantastic 4 film, men han har regisserat båda Ant-Man filmerna och den kommande tredje. Han ryktas även var en av regissörerna som Marvel har i åtanke för deras kommande Fantastic 4 reboot i MCU.
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

gstone

Citat från: Simon Axelsson skrivet  7 november 2020 kl. 19:24:05
Okej, vad vill du ha sagt? Peyton Reed har aldrig regisserat en Fantastic 4 film, men han har regisserat båda Ant-Man filmerna och den kommande tredje. Han ryktas även var en av regissörerna som Marvel har i åtanke för deras kommande Fantastic 4 reboot i MCU.

Reed blev ersatta han med  ;)
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Simon Axelsson

Citat från: gstone skrivet  7 november 2020 kl. 22:31:51
Reed blev ersatta han med  ;)

Jo, det förstod jag, men jag vet inte riktigt hur relevant det är att de båda en gång i tiden blivit anlitade för att adaptera Fantastic 4 till film.

Ska vi lägga mer fokus på just Raja Gosnell kan jag säga att jag tvekar på att han hade gjort en särskilt bra Fantastic 4. Smurfarna-filmerna (2011 respektive 2013) samt Show Dogs är ju båda inte särskilt bra. Scooby Doo-filmerna han gjorde är väl något bättre, men de får mig inte riktigt att tänka "alltså han borde fan regissera en superhjältefilm, som till exempel Fantastic 4".
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

gstone

Citat från: Simon Axelsson skrivet  7 november 2020 kl. 23:08:17
Jo, det förstod jag, men jag vet inte riktigt hur relevant det är att de båda en gång i tiden blivit anlitade för att adaptera Fantastic 4 till film.

Ska vi lägga mer fokus på just Raja Gosnell kan jag säga att jag tvekar på att han hade gjort en särskilt bra Fantastic 4. Smurfarna-filmerna (2011 respektive 2013) samt Show Dogs är ju båda inte särskilt bra. Scooby Doo-filmerna han gjorde är väl något bättre, men de får mig inte riktigt att tänka "alltså han borde fan regissera en superhjältefilm, som till exempel Fantastic 4".

Kanske Brian Levant kan göra Fantstic Four filmen för MCU ? ???

Han är ju bra
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Jag tror även Tim Hill kan göra en bra fanatiska fyran film.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Simon Axelsson

Citat från: gstone skrivet  8 november 2020 kl. 15:26:51
Kanske Brian Levant kan göra Fantstic Four filmen för MCU ? ???

Han är ju bra

Han verkar ju göra ungefär samma sorts filmer som Raja gör. John Francis Daley & Jonathan Goldstein eller Phil Lord & Chris Miller tror jag hade passat, annars vill ju många ha att John Krasinski ska regissera och spela Reed Richards, något jag tror hade funkat. Själv hade jag inte heller haft något emot Peyton Reed som regissör, men det hade ju varit kul om Edgar Wright fick regissera en MCU-rulle (han skulle ju regisserat Ant-Man, men icke).

Fantastic 4 tror ju folk kan komma att introduceras i Ant-Man 3, så att behålla humorn och bra action är ju bra, det är därför jag fokuserat mer på action- och komediregissörer.

Citat från: gstone skrivet  8 november 2020 kl. 15:31:21
Jag tror även Tim Hill kan göra en bra fanatiska fyran film.

Nja, jag vet inte om jag håller med, den enda av hans filmer jag verkligen gillat har varit just Svampbob: Svamp på Rymmen, utöver den har hans filmer varit mestadels mediokra, eller rent av dåliga (*host* Hopp *host*).
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Elios

Citat från: gstone skrivet  8 november 2020 kl. 15:26:51
Kanske Brian Levant kan göra Fantstic Four filmen för MCU ? ???

Han är ju bra

Ja det håller jag med dig om!^^