Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Bästa LasseMajas Detektivbyrå Filmen?

Startat av Elios, 29 mars 2020 kl. 15:52:02

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Ja vilken av LasseMaja filmerna gillar ni mest?^^

LasseMajas Detektivbyrå-Kameleontens Hämnd
4 (66.7%)
LasseMajas Detektivbyrå-Von Broms Hemlighet
0 (0%)
LasseMajas Detektivbyrå-Skuggor Över Valleby
0 (0%)
LasseMajas Detektivbyrå-Stella Nostra
0 (0%)
LasseMajas Detektivbyrå-Det första mysteriet
2 (33.3%)
LasseMajas Detektivbyrå-Tågrånarens Hemlighet
0 (0%)

Antal personer som röstat: 6

Elios

Själv tycker jag nog den som kom för något år sedan om det första mysteriet där Jonas Karlsson är med. Jag gillar ju han. Vad tycker ni?
Men en sak jag kan undra är varför Teodor Runsjö och Matilda Grahn inte vara kvar som Lasse och Maja?  ???

TonyTonka

Citat från: Elios skrivet 29 mars 2020 kl. 15:52:02
Själv tycker jag nog den som kom för något år sedan om det första mysteriet där Jonas Karlsson är med. Jag gillar ju han. Vad tycker ni?
Men en sak jag kan undra är varför Teodor Runsjö och Matilda Grahn inte vara kvar som Lasse och Maja?  ???

Troligen för att de idagsläget är 24 år gamla medan karaktärerna är 10 år.
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

Elios

Citat från: TonyTonka skrivet 30 mars 2020 kl. 04:48:56
Troligen för att de idagsläget är 24 år gamla medan karaktärerna är 10 år.

Nej alltså nu skrev jag helt fel. Menar dem från förra filmen det första mysteriet varför bytte dem skådisar till denna nya filmen?
Och sen undrar jag med varför var dem tre filmerna där i mitten så korta som till exempel bara 1 timme och 10 minuter och inte längre medans dem nyaste och den första är ca 1 timme och 30 minuter lång!?  ::)