Josefin

OBS! På grund av missbruk kan gäster inte längre skriva inlägg på forumet. Vi ber dig därför att registrera dig som medlem på forumet - det går på 30 sekunder och är givetvis gratis, och sen kan du fortsätta skriva inlägg som vanligt igen. Tack för visad förståelse.

Författare Ämne: Disney Prinsessor (Röster och annat)  (läst 21695 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Adam Larsson

• Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 1 250
  • Kön: Man
    • Visa profil
SV: Disney Prinsessor (Röster och annat)
« Svar #210 skrivet: 28 september 2020 kl. 19:08:28 »
jag syftar också på prinsessan amy i pocket in my pocket som var en siames och alicorn i my little pony för det finns ju en film om en alicornprinsessa och papegojprinsesa vingen i skyfågelön.
Kära lilla troll det här ämnet handlar om Disney Prinsessor inte My Little Pony och djur förvandlingar
Pikachu, använd åskstöt!

Utloggad Erika

• Global moderator
  • Antal inlägg: 2 183
    • Visa profil
« Svar #211 skrivet: 28 september 2020 kl. 20:35:28 »
Kära lilla troll det här ämnet handlar om Disney Prinsessor inte My Little Pony och djur förvandlingar

Clara har faktiskt också skrivit inlägg som är relevanta, men ingen aning om varför hon skriver emellanåt OT-inlägg...

Utloggad MOA

• Medverkar i AOSTH podcast av Pixelklubben 64 till hösten
  • Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 4 469
  • Kön: Kvinna
    • Visa profil
    • MOAVideoGamer
« Svar #212 skrivet: 28 september 2020 kl. 21:34:19 »
Säkert för & trolla

clara liljeberg

• Gäst
« Svar #213 skrivet: 29 september 2020 kl. 04:56:26 »
det var bara förslag på djurprinsessor om det skulle finnas en värld där prinsessorna är djurversioner av sig själva som t ex att merida är en björn för att hennes familj är björnar. och ska snart skicka det till filmregissören som kommer att tycka om min ide och jag tror säkert att usa har med sig en tolk som kan tyda det och slutdiskuterat om ni inte tror att det finns prinsessor som är talande djur.

clara liljeberg

• Gäst
« Svar #214 skrivet: 25 juli 2021 kl. 02:24:47 »
jag ska skriva till disney om att de borde göra filmer där det fanns djurversioner av prinsessorna och där vakterna är noshörningar och att det borde finnas prinsessor som är antropomorfa djur.hej då för alltid!!!!

Utloggad moviefan

• Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 1 830
  • Kön: Kvinna
    • Visa profil
    • Min Blogg
« Svar #215 skrivet: 26 juli 2021 kl. 09:22:29 »
Det hade varit kul om Prinsess sagor vol 3 hade släpps även här, men men.  Jag har haft vol 1 och 2, de är ganska bra, innehåller mest avsnitt från serierna samt spel. 

Inloggad Disneyfantasten

• Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 12 975
  • Jag är Gazelle, välkommen till Zootropolis.
    • Visa profil
« Svar #216 skrivet: 26 juli 2021 kl. 09:26:50 »
Det hade varit kul om Prinsess sagor vol 3 hade släpps även här, men men.  Jag har haft vol 1 och 2, de är ganska bra, innehåller mest avsnitt från serierna samt spel.

Jag hade också hoppats att Prinsess-Sagor Volym 3 släpptes i Sverige, likaså också de båda volymerna av Prinsess-Party...

Dessutom så hade jag också hoppats att restrerande volymer av Disney Princess Enchanted Tales Follow Your Dreams släpptes...

Inloggad Anders M Olsson

• Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 2 462
    • Visa profil
    • Disneyania / D-zine
« Svar #217 skrivet: 26 juli 2021 kl. 12:21:55 »
Det hade varit kul om Prinsess sagor vol 3 hade släpps även här, men men.

Varför det? Även om Prinsess-sagor inte är rent bedrägeri är det inte långt ifrån. Varje volym innehåller bara två riktiga tv-avsnitt. Resten är amatörmässig smörja, kanske gjort av unga förmågor under upplärning.

Det hade varit mycket bättre om Disney hade satsat på säsongsboxar med serierna Den lilla sjöjungfrun och Aladdin m.fl.

Den lilla sjöjungfrun finns på Disney+, och där finns avsnittet Giggles som ingår i Prinsess-sagor volym 3. Tyvärr har Disney+ inte publicerat tv-serien Aladdin, men den kanske kommer så småningom.

Utloggad gstone

• Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 10 675
  • Jag har Aspergers och älskar film !
    • Visa profil
« Svar #218 skrivet: 26 juli 2021 kl. 13:19:51 »

Dessutom så hade jag också hoppats att restrerande volymer av Disney Princess Enchanted Tales Follow Your Dreams släpptes...

Det finns väl bara en ?

Utloggad gstone

• Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 10 675
  • Jag har Aspergers och älskar film !
    • Visa profil
« Svar #219 skrivet: 26 juli 2021 kl. 13:24:48 »
Varför det? Även om Prinsess-sagor inte är rent bedrägeri är det inte långt ifrån. Varje volym innehåller bara två riktiga tv-avsnitt. Resten är amatörmässig smörja, kanske gjort av unga förmågor under upplärning.

Fast den var ändå dubbade med riktiga röster  ;)
dom använde professionella röstskådespelare och använde en riktig dubbning och inte en lektodubbning.