Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Den makalöse Maurice (The Amazing Maurice, 2022)

Startat av gstone, 22 november 2022 kl. 21:37:05

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

I Januari kommer Den makalöse Maurice en animerad film baserad på boken Den makalöse Maurice och hans kultiverade gnagareav Sir Terry Pratchett .

Filmen släppes av © Lucky Dogs



Pratchett är min abesulta favorite författare.

Han är en makalös författare.

Och jag vänta så länge på at en film skulle göra av en av hans böcker !

Jag är så glad att filmen kommer till sverige ! ;D ;D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Will Siv


gstone

Jag hoppas du kan få tag på credits till  Den makalöse Maurice.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 21 februari 2023 kl. 17:16:41Jag hoppas du kan få tag på credits till  Den makalöse Maurice.
Den makalöse Maurice distribueras av Lucky Dogs. De är tyvärr lite oberäkneliga av sig, som ibland svarar blixtsnabbt och ibland inte svarar alls, men jag ska genast maila till dem så får vi hoppas på det bästa. :)

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 21 februari 2023 kl. 17:16:41Jag hoppas du kan få tag på credits till  Den makalöse Maurice.
Nu har jag fått creditlista till Den makalöse Maurice från Lucky Dogs. Dubben är gjord av Iyuno, och att döma av regissör och tekniker är jag ganska säker på att dubben gjorts hos gamla Iyuno Media Group/BTI Studios. Jag försöker att göra en extra uppdatering och lägger ut den nu i eftermiddag eller senast ikväll. :)
(Jag brukar i normala fall inte göra flera uppdateringar så nära inpå varandra, men när det gäller biofilmer gör jag undantag då sådana är angelägna att få ut så fort som möjligt - för biofilmer är ju färskvaror där många går och ser filmerna redan första helgen, så att det är bråttom att få ut credits snabbt för att de ska vara till största möjliga nytta)

Daniel Hofverberg

Här kommer äntligen creditlista till Den makalöse Maurice, som ju hade biopremiär i förrgår. :)
https://www.dubbningshemsidan.se/credits/den-makalose-maurice/