Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Nya Röstskådespelarna

Startat av Christian Hedlund, 18 juli 2019 kl. 07:34:27

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Sabelöga

Houba !

RC


Christian Hedlund

Ställ din fråga till Norea & Peter!
Christian Hedlund
Voice Actor - Content Creator
Youtube.com/1man20voices
Rostskadespelarna.se
1man20voices.com

Christian Hedlund

Citat från: Marcusen skrivet 10 november 2022 kl. 12:47:14Peter Sjöquist har medverkat i Scooby Doo sedan TV3 började dubba serien i början av 90-talet, men Peter blev röst till Fred först i början på 2000-talet. Så jag undrar hur han fick rollen och varför just då?
Du kan inte ställa din fråga här. Detta görs på YT.
Christian Hedlund
Voice Actor - Content Creator
Youtube.com/1man20voices
Rostskadespelarna.se
1man20voices.com

Christian Hedlund

Christian Hedlund
Voice Actor - Content Creator
Youtube.com/1man20voices
Rostskadespelarna.se
1man20voices.com

Sabelöga

Houba !

Marcusen

#276
Citat från: Sabelöga skrivet 15 november 2022 kl. 15:46:07Den ordleken är bara FÖR dålig :P
Varför är du elak mot honom‽

MOA


Disneyfantasten

Hur har det gått med fader & dotter Sjöquist?

RC

Citat från: Disneyfantasten skrivet 15 november 2022 kl. 16:42:26Hur har det gått med fader & dotter Sjöquist?
Det är redan inspelat och nu håller Christian på att klippa allt.

A

Citat från: RC skrivet 15 november 2022 kl. 16:44:09Det är redan inspelat och nu håller Christian på att klippa allt.
Då antar jag att med deras nya patreon system så kommer det här avsnittet på Youtube nästa år då

Christian Hedlund

Citat från: A skrivet 16 november 2022 kl. 16:59:29Då antar jag att med deras nya patreon system så kommer det här avsnittet på Youtube nästa år då
Vi har ingen Patreon. Än.

Avsnittet släpps om 30 min 🤩

Christian Hedlund
Voice Actor - Content Creator
Youtube.com/1man20voices
Rostskadespelarna.se
1man20voices.com

Sabelöga

Citat från: Christian Hedlund skrivet 20 november 2022 kl. 18:01:49Vi har ingen Patreon. Än.

Avsnittet släpps om 30 min 🤩

Hade tyvär inte möjlighet att se den live. Ska däremot se den i efterhand senare ikväll/-inatt.
Houba !

RC

Mycket bra avsnitt! Stor cred till Linn och Christian!

Erika

Citat från: RC skrivet 20 november 2022 kl. 22:10:09Mycket bra avsnitt! Stor cred till Linn och Christian!
Håller med! Guld!