Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Djurförvandlingar

Startat av clara liljeberg, 1 maj 2020 kl. 05:12:37

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Citat från: clara liljeberg skrivet 18 augusti 2020 kl. 00:50:11
om du inte vill att jasmine får bli råtta så kanske hon kan bli en påfågel som en påfågelprinsessa.

Det hade onekligen passat, men tyvärr finns det en hake; det är bara påfågel-hanar som har den välkända vackra fjäderdräkten medan honor är grå och "tråkiga" och Jasmine är ju en tjej och kan alltså bara förvandlas till honor, därför valde jag krontrana...

Jag funderar även på flera andra exotiska förvandlingsbilder för Jasmine, bl.a. tiger, elefant, leopard, panter, giraff, känguru, struts, zebra, flodhäst, flamingo, kamel (både dromedar och tvåpucklig), kragbjörn, m.fl.

Aladdin själv hade däremot kunnat förvandlas till påfågel, för han är ju kille! (om jag gör förvandlingsbilder med Disney-killar, men isåfall ska det vara huvudrollerna själva, som till exempel Peter Pan som bland mina bilder förvandlas till örn då han i filmen får titeln "Flygande Örnen", Herkules kan förvandlas till lejon för det grekiska temat, ect.)

Disneyfantasten

Jag vill förresten ge ett tillkännagivande; jag har bestämt att hädanefter så kommer jag att publicera förvandlingsbilder på fredagar!

clara liljeberg

vad sägs om att bagaren ,petronella,gabriella och styvmodern kommer att bli paddor i djurvärlden där djur pratar och tänker som människor som i sing.

Disneyfantasten

Alice förvandlas till en igelkott

(inspirationskälla: filmen, där de spelar krocket med flamingo och igelkott)

Disneyfantasten

Alice förvandlas till en kanin

(inspiration: filmen, där Alice säger för sig själv om var hon skulle lägga sina handskar om hon var en kanin)

Disneyfantasten

Anna förvandlas till en fladdermus

(inspiration: att filmen utspelar sig i grannlandet Norge)

Disneyfantasten

Anna förvandlas till en gepard

(inspiration: hennes viljestarka personlighet)

Disneyfantasten

Anna förvandlas till en hackspett

(inspiration: att filmen utspelar sig i grannlandet Norge)

Disneyfantasten

Anna förvandlas till en isbjörn

(inspiration: dels filmens snö-tema och dels att jag har en bild på hennes syster Elsa när hon förvandlas till isbjörn)

Disneyfantasten

Anna förvandlas till ett piggsvin

(källa: inget särskilt, mest att det var släkt med marsvin, en annan bild där jag har en förvandling för henne)

Disneyfantasten

Ariel förvandlas till en hummer

(inspiration: se denna video; www.youtube.com/watch?v=xtdsUWr335g , lägg alltså märke till vad de säger; 12:02-12:14 )

Disneyfantasten

Ariel förvandlas till ett sjölejon

(inspiration: filmens havstema)

Disneyfantasten

Belle förvandlas till en varg

(inspiration: vargarna i filmen)

Disneyfantasten

Lena förvandlas till en brunbjörn

(inspiration: björndräkten i filmen som Cubby bär)

Disneyfantasten

Lena förvandlas till en elefant

(inspiration: elefanterna som framträder i 2an)