Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Kommentera recensioner

Startat av Carl Barks lover, 26 april 2006 kl. 13:27:50

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Carl Barks lover

Kan man inte lägga till en funktion så att läsare av rencensionerna kan kommentera detta? På en del hemsidor kan man göra detta.

Daniel Hofverberg

Jo, jag har faktiskt tänkt den tanken själv. Jag ska försöka lägga till en sådan funktion till den nya automatiserade recensionsavdelningen, men det kommer troligtvis fortfarande att dröja 1 - 2 månader innan den är klar - det är mycket omfattande jobb.

Tills dess är ni välkomna att kommentera recensionerna på forumet, exempelvis i denna tråd.

Daniel Hofverberg

Som ni märker blev det de längsta 1 - 2 månaderna någonsin i världshistorien, men nu har jag äntligen lagt till funktion för att kommentera recensionerna. Det finns längst ned på respektive recensionssida, d.v.s. precis nedanför betygen och läsarnas betyg.

Jag är ledsen att det tagit sån lång tid. Först tog det en evighet att få klart den nya recensionsavdelningen, och därefter glömde jag ärligt talat bort det här.

De äldre recensioner som inte förts över till det nya recensionssystemet än (de som ligger under rubriken "Arkiverade (ännu ej överförda) recensioner") går dock inte att kommentera - på dessa får ni lov att vänta tills de förts över. Är det någon särskild sådan äldre recension som ni gärna vill kommentera, så säg gärna till här så prioriterar jag att föra över just den recensionen.

Elios

Denna grej har ju inte heller blivit särskild populär om man nu säger så.
Har knappt sätt någon kommentera en recension. Vad jag vet är det bara jag som har gjort det på någon men minns dock ej vilken.  ::)

Iof så finns det ju jätte många recensioner så det här väl helt klart diskuterats en hel del i andra filmer.

Dock så verkar det inte lika populärt längre.  :-*