Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Det magiska svärdet - kampen om Camelot streama

Startat av gstone, 3 februari 2021 kl. 15:18:14

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 28 juli 2023 kl. 22:14:20Kolla vad jag hittade på YouTube idag;


https://m.youtube.com/watch?v=cLwzbns3jKk

Detta är nostalgi för mig eftersom exakt dessa trailers var med på Martin Gates Den Fula Ankungen som jag såg som barn.

I början förekommer en biotrailer till Det Magiska Svärdet Kampen om Camelot, Mikael Roupé är speakerrösten där, Fredrik Dolk spelar både Ruber och Cornwall, men vilka spelar Lady Julianna, Griffin och Devon i trailern?
Devon är ju i alla fall Stefan Frelander. Är det Griffin som säger "på ett hemskt farligt ställe" så är det också Stefan.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 28 juli 2023 kl. 22:19:37Devon är ju i alla fall Stefan Frelander. Är det Griffin som säger "på ett hemskt farligt ställe" så är det också Stefan.
Så dom hade inte gjort den riktiha dubbningen än ? ???
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 28 juli 2023 kl. 22:34:17Så dom hade inte gjort den riktiha dubbningen än ? ???
Det är ju en trailer för biopremiären så jag antar att den inte var klar.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 28 juli 2023 kl. 22:35:29Det är ju en trailer för biopremiären så jag antar att den inte var klar.
Samma sak som med många Disney trailers alttså.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 28 juli 2023 kl. 22:35:29Det är ju en trailer för biopremiären så jag antar att den inte var klar.
Har ni märkte att i många bio trailers äe sångerna kvar på engelska ?

När jag tänker efter är förstås det ganska naturiligt ;D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

moviefan

Varför inte ladda upp filmen med svenska dubbningen, på archive ? Den engelska versionen finns ju där.  

Daniel Hofverberg

Citat från: moviefan skrivet Igår kl. 17:49:09Varför inte ladda upp filmen med svenska dubbningen, på archive ? Den engelska versionen finns ju där. 
Filmen kommer släppas på SF Anytime om ganska precis en månad, så det är väl klokt att avvakta först och se om den svenska dubbningen kommer finnas med där. Redan nu finns filmen förvisso att hyra och köpa på Apple iTunes och Amazon Prime Video, men enligt specifikationerna verkar den där sakna svenskt tal och bara ha svensk text.