Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Snobben (Eurotrolls dubbningar)

Startat av TonyTonka, 31 augusti 2008 kl. 21:23:03

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Scoobydoofan1

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 23 september 2021 kl. 23:21:15
Det minns jag tyvärr inte på rak arm. Jag får leta i bokhyllorna och återkomma. :)
Leta om du har tid för det. Är nyfiken på vilken dvd box det är.

Daniel Hofverberg

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 24 september 2021 kl. 17:43:03
Var det 3 eller 4 dvd utgåvor?
Nu har jag kollat i bokhyllan, och det står inget nummer men boxen består av 4 DVD-filmer med titlarna Påsk, Kärlek, Skolstart och Du är bäst, Snobben. Boxen ser ut så här:


Vilken box är det?

Scoobydoofan1

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 27 september 2021 kl. 00:39:52
Nu har jag kollat i bokhyllan, och det står inget nummer men boxen består av 4 DVD-filmer med titlarna Påsk, Kärlek, Skolstart och Du är bäst, Snobben. Boxen ser ut så här:


Vilken box är det?
Det är den dvd boxen som saknas. Söker efter dom andra 3 dvd utgåvorna. Dom är väldigt svårt att hitta. Har "snobben, du är bäst snobben" dvd utgåvan. Det är dvd 7 och box set 1 som finns på bokhyllan. Har dock inte omslaget för box set 1, köpte dvd utgåvorna separat.

Scoobydoofan1

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 27 september 2021 kl. 00:39:52
Nu har jag kollat i bokhyllan, och det står inget nummer men boxen består av 4 DVD-filmer med titlarna Påsk, Kärlek, Skolstart och Du är bäst, Snobben. Boxen ser ut så här:


Vilken box är det?
Den dvd boxen som du har Daniel är väldigt svårt att söka efter eftersom det inte finns så många som säljer den dvd boxen.

Daniel Hofverberg

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 27 september 2021 kl. 10:54:31
Den dvd boxen som du har Daniel är väldigt svårt att söka efter eftersom det inte finns så många som säljer den dvd boxen.
Okej, så det är box 2 jag har; eller?

Scoobydoofan1

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 27 september 2021 kl. 11:14:39
Okej, så det är box 2 jag har; eller?
Ja, du har box 2 av snobben samlingen från scanbox. Den är svårare att få tag på.

Steffan Rudvall

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 27 september 2021 kl. 11:19:41
Ja, du har box 2 av snobben samlingen från scanbox. Den är svårare att få tag på.
De är nog lika sällsynta bara det att   du hittills inte haft turen att hitta box 2.

Scoobydoofan1

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 27 september 2021 kl. 11:33:02
De är nog lika sällsynta bara det att   du hittills inte haft turen att hitta box 2.
Nästan, var så nära på att ha dvd utgåvan 5 kärlek i samlingen. Väntar dock på att den dyker up igen. Samma sak med dom andra dvd utgåvorna.

Daniel Hofverberg

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 27 september 2021 kl. 11:19:41
Ja, du har box 2 av snobben samlingen från scanbox. Den är svårare att få tag på.
Tack, då är det alltså box 1 jag måste försöka hitta åt...

Scoobydoofan1

#399
Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 27 september 2021 kl. 12:12:44
Tack, då är det alltså box 1 jag måste försöka hitta åt...
Ja, men som sagt så har du en bättre chans att hitta box set 1 av snobben med tanken på att den dvd boxen dyker up då och då på tradera. Den box utgåvan finns säkert att få tag på, det enda som är svårare är att få tag på dvd utgåvor från box set 2 som du har. Skulle ha varit fint att också ha omslaget för box set 1. Tyvärr så är det bara dom 3 dvd utgåvor utan box set omslaget.

Scoobydoofan1

#400
Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 27 september 2021 kl. 12:12:44
Tack, då är det alltså box 1 jag måste försöka hitta åt...
Tänk så här, det var lyckosamt att du köpte box set 2 av snobben utgiven från scanbox med eurotroll dubbningen från SVT. Nu är den utgiven och den är mer sällsynt än familjen flinta. Dvd utgåvorna dyker nog up på tradera då och då, ensamma eller i box samlingen.

Scoobydoofan1

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 27 september 2021 kl. 11:33:02
De är nog lika sällsynta bara det att   du hittills inte haft turen att hitta box 2.
Hittade dock 2 dvd utgåvor, 3 om du räknar snobben skolstart dvd utgåvan som blev såld för ett par månader sen från tradera. Det är ändå jobbigt med att man måste vänta så länge på dom andra 3 dvd utgåvorna. Hoppas dom dyker up på tradera igen.

Scoobydoofan1

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 27 september 2021 kl. 11:33:02
De är nog lika sällsynta bara det att   du hittills inte haft turen att hitta box 2.
Dom andra 3 dvd utgåvorna dyker nog up på tradera eller? Hittills så har ju kärlek och skolstart från box set 2 dykt up på tradera, också snobben du är bäst snobben. Box set 1 dvd utgåvorna har också dykt up, Separat och i box utgåvan. Så chansen finns att dom andra 3 dvd utgåvorna dyker up då eller?

Scoobydoofan1

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 27 september 2021 kl. 12:12:44
Tack, då är det alltså box 1 jag måste försöka hitta åt...
Kanske inte, om nån lånar dig box set 1 så kan du göra nånting åt saken. Du har ju iallafall programmen osv för att göra nånting åt saken.

Zebastian

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 29 september 2021 kl. 15:59:10
Kanske inte, om nån lånar dig box set 1 så kan du göra nånting åt saken. Du har ju iallafall programmen osv för att göra nånting åt saken.
Nu ska vi inte uppmuntra till piratkopiering!