Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Önska creditlistor

Startat av TonyTonka, 15 februari 2009 kl. 16:06:47

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 3 gäster tittar på detta ämne.

Daniel Hofverberg

Citat från: Sabelöga skrivet 24 augusti 2022 kl. 00:40:14Jag vet, det kunde jag räkna ut från webbadressen. Men det jag menar är att det kanske vore bra att direkt skriva ut det på sidan, så att man tydligare vet vilken version det är som åsyftas.
Om man går via Svenska röster och credits, står det ju faktiskt produktionsår där också. Men jag håller med att det kan förtydligas ifall någon hittar åt sidan via Google utan att faktiskt ha gått via indexsidan - jag ordnar det. :)

gstone

Kan du lägga ut credits till Netflix serien Lost Ollie vid nästa uppdatring ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 24 augusti 2022 kl. 15:13:12Kan du lägga ut credits till Netflix serien Lost Ollie vid nästa uppdatring ?
Det ordnar jag. :)

gstone

Jag vill ha credits för Rocky och Bullwinkle på äventyr !
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Credits till Milo mot mars finns på Disney Plus.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 27 augusti 2022 kl. 15:23:55Jag vill ha credits för Rocky och Bullwinkle på äventyr !
Det vill jag också, men trots flera års försök har jag tyvärr ännu inte haft någon framgång... :'(

gstone

Daniel kan du få credits till Den magiska månresan ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  1 september 2022 kl. 19:31:39Daniel kan du få credits till Den magiska månresan ?
Jag har precis också upptäckt att den har premiär imorgon, så jag mailar till Njutafilms nu så får vi hoppas på det bästa. :)

Daniel Hofverberg

Jag har tyvärr inte fått något svar än från Njutafilms angående Den magiska månresan, så det lär alltså inte komma något svar förrän tidigast måndag. :(

Jag har fått svar av Edge Entertainment gällande Var är Anne Frank? (som hade biopremiär i fredags i svenskdubbad form), men de skriver att de inte har kompletta uppgifter men ska prata med Mikael Regenholz som regisserat dubben och återkomma.
(För övrigt förvånansvärt att en film med 11-årsgräns verkligen dubbas till svenska; det händer ju inte så ofta)

Mathilda Gustafsson

Daniel, kan du få tag på creditlista till Familjen Proud: Stolare och Starkare?

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  2 september 2022 kl. 21:15:11Jag har tyvärr inte fått något svar än från Njutafilms angående Den magiska månresan, så det lär alltså inte komma något svar förrän tidigast måndag. :(

Jag har fått svar av Edge Entertainment gällande Var är Anne Frank? (som hade biopremiär i fredags i svenskdubbad form), men de skriver att de inte har kompletta uppgifter men ska prata med Mikael Regenholz som regisserat dubben och återkomma.
(För övrigt förvånansvärt att en film med 11-årsgräns verkligen dubbas till svenska; det händer ju inte så ofta)
Den har  nog 11-årsgräns för att det är nazister och förinntlsen med.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet  2 september 2022 kl. 21:18:37Daniel, kan du få tag på creditlista till Familjen Proud: Stolare och Starkare?
Finns det inte på Disney Plus ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Mathilda Gustafsson

Citat från: gstone skrivet  2 september 2022 kl. 21:20:34Finns det inte på Disney Plus ?
Den fanns ju inte dubbad på svenska när den kom till Disney Plus så det är säkert någon annan streamingtjänst som har dubbat den

Daniel Hofverberg

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet  2 september 2022 kl. 21:18:37Daniel, kan du få tag på creditlista till Familjen Proud: Stolare och Starkare?
Det finns utsatta dubbcredits på Disney+, men jag ska skriva av dem och publicera vid nästa uppdatering. :)

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet  2 september 2022 kl. 21:22:22Den fanns ju inte dubbad på svenska när den kom till Disney Plus så det är säkert någon annan streamingtjänst som har dubbat den
Vid premiären var Familjen Proud: Stoltare och starkare mycket riktigt endast i textad originalversion, men tydligen har Disney i tysthet dubbat serien till svenska, norska, danska och finska i efterhand. Jag har ingen aning om när, men när jag kollade nu så fanns till min stora förvåning svenska, norska, danska och finska ljudspår. :)

Glädjande, men förvånande...

Disneyfantasten

Skulle du kunna fixa Katten Gustaf (2008-2016) till kommande uppdatering?