Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Djurförvandlingar

Startat av clara liljeberg, 1 maj 2020 kl. 05:12:37

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Snövit förvandlas till en katt (inspiration: en bild jag sett på Deviantart där Snövit visas i bikini och som antro-katt)

Disneyfantasten

Tiana förvandlas till en bisamråtta (inspiration: bisamråttorna i bröllopsscenen i filmen)

Tiana förvandlas till en bälta (inspiration: filmens utspelande i USA)

Tiana förvandlas till en bäver (inspiration: bävrarna i bröllopsscenen i filmen)

Tiana förvandlas till en ekorre (inspiration: ekorrarna i bröllopsscenen i filmen)

Tiana förvandlas till en häger (inspiration: hägrarna i bröllopsscenen i filmen)

Tiana förvandlas till en kanelbjörn (alltså en kanelfärgad underart av svartbjörnen) (inspiration: filmens utspelande i USA)

Tiana förvandlas till en kanin (inspiration: kaninerna i bröllopsscenen i filmen)

Tiana förvandlas till en prärievarg (inspiration: filmens utspelande i USA)

Tiana förvandlas till en puma (inspiration: filmens utspelande i USA)

Tiana förvandlas till en pungråtta (inspiration: pungråttorna i bröllopsscenen i filmen)

Disneyfantasten

Tiana förvandlas till en skedstork (inspiration: skedstorkarna i filmen)

Tiana förvandlas till en tvättbjörn (inspiration: tvättbjörnarna i bröllopsscenen i filmen)

Tiana förvandlas till en vaktel (inspiration: filmens utspelande i USA)

Tiana förvandlas till en vitsvanshjort (inspiration: vitsvanshjortarna i bröllopsscenen i filmen)

Disneyfantasten

Törnrosa förvandlas till en vaktel (inspiration: vaktlarna i filmen)

Disneyfantasten

Vaiana förvandlas till en havsutter (inspiration: en bild jag sett på Deviantart där Vaiana visas i bikini och som havsutter)

clara liljeberg

det struntar jag i för jag är ingen människa.jag är faktiskt en hök som blir rätt arg om inte någon gör som jag säger och jag gillar faktiskt djurvärldar där befolkningen är antropomorfa djur istället för människor för människor är onda som tar elefanternasbetar och göra om de till poanotagenter och göra om krokodiler till skor,zebra och giraffskinn och andra som trofeer och hänga upp på väggen och om du inte tycker om att människor ska blir till däggdjur,fåglar,amfibiier,kryp,fiskar och reptiler så skriver jag till regissören som jobbar på disney sverige att de kommer göra en serier där de är djurversioner av sig själva som t ex att ralf är en noshörning i zootropolis och att jack är en ekorre.så vår vänskap är över. >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[

Lilla My


Disneyfantasten

#187
Citat från: clara liljeberg skrivet  5 september 2020 kl. 02:17:52
det struntar jag i för jag är ingen människa.jag är faktiskt en hök som blir rätt arg om inte någon gör som jag säger och jag gillar faktiskt djurvärldar där befolkningen är antropomorfa djur istället för människor för människor är onda som tar elefanternasbetar och göra om de till poanotagenter och göra om krokodiler till skor,zebra och giraffskinn och andra som trofeer och hänga upp på väggen och om du inte tycker om att människor ska blir till däggdjur,fåglar,amfibiier,kryp,fiskar och reptiler så skriver jag till regissören som jobbar på disney sverige att de kommer göra en serier där de är djurversioner av sig själva som t ex att ralf är en noshörning i zootropolis och att jack är en ekorre.så vår vänskap är över. >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[

Nu börjar du faktiskt gå för långt, alla människor är inte onda...

Men jag hatar också tjuvjägare (alltså sådana som jagar olagligt, i synnerhet de som gör det bara för att tjäna pengar) och även de som rånar banker, osv.

Det finns faktiskt massor av människor som är välvilliga och gör bra saker, t.ex. finns det de som arbetar för att bevara världens djurarter... (och djur behövs faktiskt för ekosystemet)

Men jag gillar också antropomorfiska djurvärldar (och jag dyrkar Zootropolis), men då ska det vara sådana som företagen skapar själva...

Du får faktiskt släppa det där nu, Zootropolis är ju en stad med djur som är som människor och det är en film som jag älskar...

Dessutom så finns det faktiskt många Disney-filmer där det förekommer djur som talar...

Jag vill även tillägga att som ni säkert vet vid det här laget så gillar jag även prinsessor och ser det som min plikt att försvara dem!  ;)

Du kan faktiskt inte bestämma över Disney, de kommer inte att lyda några privatpersoner... (det är huvudkontoret i USA som själva bestämmer och har rätt att göra vad de vill med sina produktioner)

Lägg ner det nu och sluta bete dig som du är min chef (det är du inte)

Jag har iallafall igår anmält det du skrev till mig igår till Erika och Daniel! (ledsen för det, jag gillar inte att anmäla folk men i det här fallet verkade jag inte ha något val, för du har ingen rätt att gå till personangrepp mot mig eller någon)

clara liljeberg

jag var bara arg för att det inte ens existerar några djurprinsessor i antropomorfa djurens värld och det gör mig ledsen och en dag skriver jag brev till disney sverige som också sköter dubbningen och förklara att det ska bli en alternativ värld där människor är djur och djurvännerna och drakar förblir så som det ska vara så att de förstå vad de säger och gråtsymbolerna betyder att jag gråter jättemycket tårar så att det blir vattenfall som fyller skärmen för att du sårade mina känslor :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(och jag är även en fågel. :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Disneyfantasten

Citat från: clara liljeberg skrivet  5 september 2020 kl. 08:25:03
jag var bara arg för att det inte ens existerar några djurprinsessor i antropomorfa djurens värld och det gör mig ledsen och en dag skriver jag brev till disney sverige som också sköter dubbningen och förklara att det ska bli en alternativ värld där människor är djur och djurvännerna och drakar förblir så som det ska vara så att de förstå vad de säger och gråtsymbolerna betyder att jag gråter jättemycket tårar så att det blir vattenfall som fyller skärmen för att du sårade mina känslor :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(och jag är även en fågel. :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Jag ansvarar inte för ditt humör!  ;)

Dessutom så finns det faktiskt djurprinsessor, Kiara till exempel (och ska man gå över till insekter så finns ju Ett Småkryps Liv, där myrorna Atta och Dot är prinsessor)

clara liljeberg

om du inte gillar alternativa världar där människor blev till djur då skriver jag egna förslag till disney sverige som kanske skickar vidare till usa för att se om de gillar mina ideer om hur prinsessorna såg ut i djurversioner av sig själva där styvsystrarna blev paddor för fula personer är paddor och grodor och vårtsvin.

Disneyfantasten

Citat från: clara liljeberg skrivet  5 september 2020 kl. 10:07:21
om du inte gillar alternativa världar där människor blev till djur då skriver jag egna förslag till disney sverige som kanske skickar vidare till usa för att se om de gillar mina ideer om hur prinsessorna såg ut i djurversioner av sig själva där styvsystrarna blev paddor för fula personer är paddor och grodor och vårtsvin.

Grodor är inte fula!

clara liljeberg

när jag har skrivit brevet till disney sverige så ska jag bevisa att du har fel om att det går att ordna ett alternativ verklighet där det inte finns några människor som t ex ett avsnitt i kejsarens nya skola att kavo är en elefant,trillingarna är kaniner,yatta är hyena,topo och ipi är oxar,kuzco och malina är papegojor,kronk till jordsvin,yzma till en katt och tränare sweaty till en gris.och det är att grodor är fula är ett skämt. >:( >:(

Mathilda Gustafsson

Citat från: clara liljeberg skrivet  5 september 2020 kl. 02:17:52
det struntar jag i för jag är ingen människa.jag är faktiskt en hök som blir rätt arg om inte någon gör som jag säger och jag gillar faktiskt djurvärldar där befolkningen är antropomorfa djur istället för människor för människor är onda som tar elefanternasbetar och göra om de till poanotagenter och göra om krokodiler till skor,zebra och giraffskinn och andra som trofeer och hänga upp på väggen och om du inte tycker om att människor ska blir till däggdjur,fåglar,amfibiier,kryp,fiskar och reptiler så skriver jag till regissören som jobbar på disney sverige att de kommer göra en serier där de är djurversioner av sig själva som t ex att ralf är en noshörning i zootropolis och att jack är en ekorre.så vår vänskap är över. >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[
Citat från: clara liljeberg skrivet  5 september 2020 kl. 08:25:03
jag var bara arg för att det inte ens existerar några djurprinsessor i antropomorfa djurens värld och det gör mig ledsen och en dag skriver jag brev till disney sverige som också sköter dubbningen och förklara att det ska bli en alternativ värld där människor är djur och djurvännerna och drakar förblir så som det ska vara så att de förstå vad de säger och gråtsymbolerna betyder att jag gråter jättemycket tårar så att det blir vattenfall som fyller skärmen för att du sårade mina känslor :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(och jag är även en fågel. :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Citat från: clara liljeberg skrivet  5 september 2020 kl. 10:07:21
om du inte gillar alternativa världar där människor blev till djur då skriver jag egna förslag till disney sverige som kanske skickar vidare till usa för att se om de gillar mina ideer om hur prinsessorna såg ut i djurversioner av sig själva där styvsystrarna blev paddor för fula personer är paddor och grodor och vårtsvin.
Citat från: clara liljeberg skrivet  5 september 2020 kl. 10:19:54
när jag har skrivit brevet till disney sverige så ska jag bevisa att du har fel om att det går att ordna ett alternativ verklighet där det inte finns några människor som t ex ett avsnitt i kejsarens nya skola att kavo är en elefant,trillingarna är kaniner,yatta är hyena,topo och ipi är oxar,kuzco och malina är papegojor,kronk till jordsvin,yzma till en katt och tränare sweaty till en gris.och det är att grodor är fula är ett skämt. >:( >:(
Är hon seriös eller troll?

Disneyfantasten