Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Test på VHS-omslag

Startat av Disneyfantasten, 22 augusti 2018 kl. 16:17:55

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Här gör jag ett försök;

(Jag fotade faktiskt denna med datorn, som verkar kunna fotografera den med, iallafall via "Photo Booth")


Erik Friman

#1
Citat från: Disneyfantasten skrivet 22 augusti 2018 kl. 16:17:55
(Jag fotade faktiskt denna med datorn, som verkar kunna fotografera den med, iallafall via "Photo Booth")
Jag har också Photo Booth från min MacBook-dator och det bör gå att vända bilden automatsikt direkt efter fotografering. Man går upp till "redigera" och klickar på "vänd nya bilder automatiskt" så att den makeras. Om du har kvar själva bilden sparad på Photo Booth, går det också att vända den, bara man klickar på "vänd bild" eller så får man ta om på nytt.

Disneyfantasten

Citat från: Erik Friman skrivet 22 augusti 2018 kl. 18:16:03
Jag har också Photo Booth från min MacBook-dator och det bör gå att vända bilden automatsikt direkt efter fotografering. Man går upp till "redigera" och klickar på "vänd nya bilder automatiskt" så att den makeras. Om du har kvar själva bilden sparad på Photo Booth, går det också att vända den, bara man klickar på "vänd bild" eller så får man ta om på nytt.

Jag har klickat "redigera", men hittar inte "vänd nya bilder automatiskt" någonstans, tyvärr...  :(

Erika

Citat från: Disneyfantasten skrivet 22 augusti 2018 kl. 19:22:56
Jag har klickat "redigera", men hittar inte "vänd nya bilder automatiskt" någonstans, tyvärr...  :(

Gjorde ett försök att vända bilden. Hoppas det gick bra.

Disneyfantasten

Citat från: Erika skrivet 23 augusti 2018 kl. 15:16:40
Gjorde ett försök att vända bilden. Hoppas det gick bra.

Tack ska du ha! Du kan man se den på rätt sida!  :) ;) :D

Elios

#5
Måne. Vad bra det blev.  ;D ;D