Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Den Lilla Sjöjungfrun 2 Havets Hemlighet

Startat av Disneyfantasten, 8 maj 2020 kl. 18:28:45

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Vilka spelar Stefan Berglund, Jessica Andersson, Jasmine Wigartz-Göthman, Hanna Storm-Nielsen, Eddie Endre, Christian Jernbro, Blenda Nyman, Anton Mencin och Lizette Pålsson i filmen?

Det enda jag vet med 100% säkerhet är att Blunder som barn (i filmens början) sprlar av Tomas Futvoye (aka Tantor som barn i Tarzan)

Disneyfantasten

Citat från: Disneyfantasten skrivet  8 maj 2020 kl. 18:28:45
Vilka spelar Stefan Berglund, Jessica Andersson, Jasmine Wigartz-Göthman, Hanna Storm-Nielsen, Eddie Endre, Christian Jernbro, Blenda Nyman, Anton Mencin och Lizette Pålsson i filmen?

Det enda jag vet med 100% säkerhet är att Blunder som barn (i filmens början) sprlar av Tomas Futvoye (aka Tantor som barn i Tarzan)

Någon som vet?

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet  8 maj 2020 kl. 18:28:45
Vilka spelar Stefan Berglund, Jessica Andersson, Jasmine Wigartz-Göthman, Hanna Storm-Nielsen, Eddie Endre, Christian Jernbro, Blenda Nyman, Anton Mencin och Lizette Pålsson i filmen?

Det enda jag vet med 100% säkerhet är att Blunder som barn (i filmens början) sprlar av Tomas Futvoye (aka Tantor som barn i Tarzan)

Hanna Storm-Nielsen är bra
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Adam Larsson

Den här filmen sänds just nu på SVT Barn jag hade glömt hur bra Myrra Malmberg är som Ariel.

moviefan

Håller med om att DLS 2 är en bra film. Sången Den här Stunden är fin.

https://www.youtube.com/watch?v=NpGxQuQISYk&list=PLV7qRYy-4M5ily0Mxf8L_D4PunJ4jFpuM&index=3

Här är min inspelning av låten  ;)

Adam Larsson


clara

hur kommer det sig att blunder nu har fru och barn.

Steffan Rudvall

Citat från: clara skrivet 23 november 2020 kl. 23:30:36
hur kommer det sig att blunder nu har fru och barn.
Jag vet inte om du har märkt det men de har gått ungefär 13 år i mellan den första och den andra filmen.

clara liljeberg

kanske i serien att blunder stött på en tjejfisk som ser ut som han fast med rött hår tillsammans med hennes vän som är en flickkrabba på nattklubben.

moviefan

DLS 2, är en av de bättre uppföljarna. Fast originalfilmen är så mycket bättre, och bättre animerad.  :D

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten


moviefan


MOA

Detta e enda gången vi failat med en svensk röst i en Disneyfilm

TonyTonka

Citat från: moviefan skrivet 10 oktober 2023 kl. 16:51:12Vilka spelar Blunders barn ?
Det bör väl vara någon av barnskådespelarna crediterade under övriga röster. Tyvärr är jag usel på barnskådespelare, så jag har ingen aning om vem/vilka av dem som gör Blunders barn.

Citat från: MOA skrivet 10 oktober 2023 kl. 18:59:56Detta e enda gången vi failat med en svensk röst i en Disneyfilm
Vem syftar du på då?  ???
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D