Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Kickass Produktioners hemsida ;)

Startat av Akilles, 6 mars 2007 kl. 19:02:54

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Akilles

Tjena på er alla! :)

Det här har ju inget med dubbningshemsidan att göra, men eftersom det är ett så bra forum så skadar ju detta inte.
Jag vill bara tipsa er medlemmar att besöka mitt filmteams hemsida http://www.kickassproduktioner.se/  8)
Vi håller på med amatörfilmning på fritiden och vi försöker sprida runt våran hemsida så mycket så möjligt.

Hemsidan är under uppbyggnad så bli inte förvånnade över hur liten den är ;D
Bli även gratis medlem på vårat forum där ni kan kolla på våra filmer vi lagt upp och snacka skit om allt möjligt.


Daniel Hofverberg

Det är ett gränsfall, men då det rör sig om amatörfilmer och inte etablerade filmer och serier (alltså sådana med distributörer och upphovsrättsinnehavare), så tror jag nog att ämnet passar bättre på off-topic-tavlan. Så jag flyttar det dit.  :)

PAAATE

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  8 mars 2007 kl. 09:41:32
Det är ett gränsfall, men då det rör sig om amatörfilmer och inte etablerade filmer och serier (alltså sådana med distributörer och upphovsrättsinnehavare), så tror jag nog att ämnet passar bättre på off-topic-tavlan. Så jag flyttar det dit.  :)


Senast jag kollade så har man upphovsrätt så fort man skapat något :P

Hamnade i detta gamla ämnet då jag tänkte lägga upp länken till mitt youtube-konto.. http://www.youtube.com/user/PAAATE
Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?

Daniel Hofverberg

Citat från: PAAATE skrivet 29 februari 2008 kl. 21:12:40
Senast jag kollade så har man upphovsrätt så fort man skapat något :P
Det är helt sant - jag uttryckte mig lite oklart i hastigheten. Vad jag syftade på var filmer som inte har befintligt distributionsavtal.

Elios

Minns faktiskt att jag har sätt nånting om den här filmteamet någon gång. Var ju jätte längesen men har sätt någon amatörfilm Kickass produktionen gjorde och det var väldigt bra minns jag.
Saknar dem.  ::) :P