Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Robin Williams i Happy Feet

Startat av gstone, 26 juli 2020 kl. 16:55:46

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Wikipedia säjer att Robin Williams  har fyra roller i Happy Feet, medan Behind the voices säger att han har två, även IMDB säger två , Jag har även läst att han har två  uppföljaren , Men tydilgen är bra en av rollerna samma och en värkar vara en kvinna på råga till allt.

Har någon sett Happy Feet ?

Hur måna roller har Robin Wialams ?

Han ska enligt wikipedia spela Ramon(vilket jag är säker på),  Lovelace(även den är jag rätt säker på) men även någon som heter Cletus och berättaren, i tvåan ska han ha varit röst åt  Ramón och Lovelace.

Men det knotiga är att Lovelace spela av en tjej på svenska i tvåan oc inte alls samma person som i ettan , Denise Perning gör  Lovelace ?

Denise Perning  är väl en kvinna med rätt ljus röt medan i ettan spelades han av      Max Lorentz som ju har en avsevärt mörkare röst ?

Hur går detta i hop kan någon förklara för mig varför Lovelace har två så olika röster ? samt vilket kön Lovelace  faktiskt  har ??
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.