Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Steffans egna "Vem är bäst?"

Startat av Steffan Rudvall, 26 juli 2020 kl. 20:34:42

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet  5 juni 2021 kl. 19:50:03
Tackar!  :) (jag märkte dock att du glömde skriva dessa hos Joakim Von Anka och Ior)
Tack för att du säger till, det ska snart fixas.

Mathilda Gustafsson



Disneyfantasten

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet  6 juni 2021 kl. 19:33:30
Vem är bäst som Carly?
Citat från: Steffan Rudvall skrivet  6 juni 2021 kl. 19:33:57
Sandra Kassman.

Vem är Carly?

Hur går det förresten med att lägga till originalrösterna till Joakim Von Anka och Ior?

Hur går det med att publicera Daphne, Velma, Fred, Nasse, Tiger, Kanin, Uggla, Sorken, Kängu, Berättaren, Svartepetter, Mortimer, Klarabella, Klasse, och de andra Ankeborg-innevånarna?

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet  8 juni 2021 kl. 23:31:44
Vem är Carly?

Hur går det förresten med att lägga till originalrösterna till Joakim Von Anka och Ior?

Hur går det med att publicera Daphne, Velma, Fred, Nasse, Tiger, Kanin, Uggla, Sorken, Kängu, Berättaren, Svartepetter, Mortimer, Klarabella, Klasse, och de andra Ankeborg-innevånarna?
Det är ju självklart Carly från iCarly...Jag har försökt posta Scooby-Doo karaktärerna flera gånger men det går inte...

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  8 juni 2021 kl. 23:34:27
Det är ju självklart Carly från iCarly...Jag har försökt posta Scooby-Doo karaktärerna flera gånger men det går inte...

När jag söker upp den så ser jag att det är en Nickelodeon-serie, inte konstigt att jag inte förstod det...

Har karaktären haft fler röster än Sandra Kassman?

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet  8 juni 2021 kl. 23:36:44
När jag söker upp den så ser jag att det är en Nickelodeon-serie, inte konstigt att jag inte förstod det...

Har karaktären haft fler röster än Sandra Kassman?
Ja, några säsonger in i serien börjar Elina Raeder spela Carly av någon outgrundlig anledning.

Jag antar att anledningen till varför iCarly togs upp i ämnet är för att den snart kommer få en reboot med karaktärerna som vuxna...

Scoobydoofan1

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 22 maj 2021 kl. 22:41:57
Den äldsta är min son som föddes i augusti 2005, i februari 2010 föddes min äldsta dotter, i mars 2012 föddes min yngsta son, min mellersta dotter föddes i november 2013 och min yngsta dotter har beräknats att födas ungefär om två månader.
Det är en ovanligt stor familj. Måste va en mardröm att köra alla till skolan och dagis. Är inte familjen i dag mindre än det var förr? Har hört från läraren att dom brukade ha stora familjer under 70 talet osv, väldigt ovanligt för familjer idag som skaffar minst 1 eller 2 barn.

Steffan Rudvall

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 11 juni 2021 kl. 01:42:15
Det är en ovanligt stor familj. Måste va en mardröm att köra alla till skolan och dagis. Är inte familjen i dag mindre än det var förr? Har hört från läraren att dom brukade ha stora familjer under 70 talet osv, väldigt ovanligt för familjer idag som skaffar minst 1 eller 2 barn.
Det är ingen mardröm då alla går på samma skola.

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  8 juni 2021 kl. 23:39:51
Ja, några säsonger in i serien börjar Elina Raeder spela Carly av någon outgrundlig anledning.

Jag antar att anledningen till varför iCarly togs upp i ämnet är för att den snart kommer få en reboot med karaktärerna som vuxna...
Undrar vem som kommer spela henne då

Simon Axelsson

"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Steffan Rudvall


MOA

Lizzie McGuire skulle få en reboot där karaktärerna e vuxna men den lades ner efter 2 avsnitt

Disneyfantasten

Hej Steffan, vill inte vara tjatig men när kommer restrerande recensioner på karaktärerna från Nalle Puh, Musse Piggs Universum, Scooby Doo, Looney Tunes och Batman? Och hur ser ordningen ut för dig i övrigt? (med Disney, DreamWorks, Don Bluth, Warner Bros, osv.)

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.