Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Rumble

Startat av gstone, 27 november 2021 kl. 10:43:03

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Kommer jag någonsin kunna se filmen  :'( ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Anders M Olsson

Det är märkligt --- filmen är nu stort uppslagen på Paramount+ och är det första man ser när man går in på deras sajt.

Men det går inte att starta filmen. Om man klickar på knappen PLAY kommer man bara till en svart sida med Paramount+ loggan i mitten.

Simon Axelsson

Citat från: Anders M Olsson skrivet 16 december 2021 kl. 10:39:02
Det är märkligt --- filmen är nu stort uppslagen på Paramount+ och är det första man ser när man går in på deras sajt.

Men det går inte att starta filmen. Om man klickar på knappen PLAY kommer man bara till en svart sida med Paramount+ loggan i mitten.

Jag kommer inte åt den alls via Paramount+ i Telia Play, men det kanske inte är jättekonstigt egentligen.
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Daniel Hofverberg

Citat från: Anders M Olsson skrivet 16 december 2021 kl. 10:39:02
Det är märkligt --- filmen är nu stort uppslagen på Paramount+ och är det första man ser när man går in på deras sajt.

Men det går inte att starta filmen. Om man klickar på knappen PLAY kommer man bara till en svart sida med Paramount+ loggan i mitten.
Det blir inte riktigt samma sak för mig. Om jag klickar på bilden med Rumble, så hamnar jag bara tillbaka till startsidan; och jag kommer inte ens så långt som till någon Play-knapp...

Och om jag istället försöker från mobilappen, så får jag fortfarande felmeddelande "We are currently experiencing some technical difficulties. Please check again later".

Minst sagt märkligt vad som egentligen pågår... :(

gstone

Nu har Eurotroll sagt att till mig att dom inte får lämna ut credits :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Så nu kommer jag aldrig få veta vilka rösterna !!

Jag fattar inte varför.

Bra röster skulle kunna få mig att se filmen ! >:(

Jag är så himla ledsen !

Jag är så jävla arg

Jag är så arg och ledsen

Vad ska jag göra !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!??????????????????

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Daniel Hofverberg

Personligen tycker jag det är viktigare att filmen faktiskt finns och fungerar att spela upp, innan man försöker få tag i dubbcredits. Trots allt så spelar det ingen roll om en dubbning har världens bästa skådespelare, så länge som ingen faktiskt kan se och höra dubbningen... ;)

Anders M Olsson

#21
Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 16 december 2021 kl. 12:24:11
Det blir inte riktigt samma sak för mig. Om jag klickar på bilden med Rumble, så hamnar jag bara tillbaka till startsidan; och jag kommer inte ens så långt som till någon Play-knapp...

Och om jag istället försöker från mobilappen, så får jag fortfarande felmeddelande "We are currently experiencing some technical difficulties. Please check again later".

Minst sagt märkligt vad som egentligen pågår... :(

Vad som händer tycks ändra sig hela tiden. Just nu är det samma sak för mig i webbläsaren, jag kommer bara tillbaka till startsidan.

I mobilappen kommer jag till en sida med en knapp märkt WATCH TRAILER. Men det händer inget alls om jag försöker trycka på knappen. Knappen är helt "död".

Felmeddelandet som du citerade har jag också sett i mobilappen, men med tillägget att det var några specialtecken framför "technical difficulties" ungefär som man brukar skriva som ersättning för svordomar. Kanske hade de tänkt skriva "we are experiencing some bloody technical difficulties"... :)

Daniel Hofverberg

Citat från: Anders M Olsson skrivet 16 december 2021 kl. 14:34:12
Felmeddelandet som du citerade har jag också sett i mobilappen, men med tillägget att det var några specialtecken framför "technical difficulties" ungefär man brukar skriva som ersättning för svordomar. Kanske hade de tänkt skriva "we are experiencing some bloody technical difficulties"... :)
Några specialtecken får jag inte framför "technical difficulties", utan exakt så som jag skrev står det för mig nu i Android-appen.

Men det kanske är annorlunda i iPhone-appen...?


Den gemensamma nämnaren oavsett plattform och operativsystem är i alla fall att det inte går att spela filmen vad man än gör... :(

gstone

Jag kommer nog aldrig att se filmen   :-\
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Simon Axelsson

"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Oskar

Paramount plus finns hos bl.a telia, tele2, telenor, m.m

Oskar

Citat från: gstone skrivet 16 december 2021 kl. 12:33:24
Nu har Eurotroll sagt att till mig att dom inte får lämna ut credits :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Så nu kommer jag aldrig få veta vilka rösterna !!

Jag fattar inte varför.

Bra röster skulle kunna få mig att se filmen ! >:(

Jag är så himla ledsen !

Jag är så jävla arg

Jag är så arg och ledsen

Vad ska jag göra !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!??????????????????
hoppas Daniel hitta Creditlistan. Jag vet inte vilken studio spela in dubbning till filmen. Paramount brukar anlita sdi media, eurotroll, bti studio.

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Daniel Hofverberg

Citat från: Simon Axelsson skrivet 16 december 2021 kl. 17:53:13
Här i Sverige verkar filmen nu släppas först på tisdag.

https://www.moviezine.se/nyheter/streama-den-animerade-monsterfilmen-rumble-pa-paramount
Mycket märkligt varför den lagts upp på Paramount+ redan den 15 december, men faktiskt inte går att spela upp, om den nu varit tänkt att lanseras den 21 december. Har Paramount+ gjort någon tabbe och publicerat filmen för tidigt...?

Citat från: gstone skrivet 16 december 2021 kl. 23:03:44
Då kanske man kan få credits då ;D
Jag ska göra mitt bästa, men kan förstås inte lova något. :)

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 16 december 2021 kl. 12:33:24
Nu har Eurotroll sagt att till mig att dom inte får lämna ut credits :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Så nu kommer jag aldrig få veta vilka rösterna !!

Jag fattar inte varför.

Bra röster skulle kunna få mig att se filmen ! >:(

Jag är så himla ledsen !

Jag är så jävla arg

Jag är så arg och ledsen

Vad ska jag göra !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!??????????????????
Ta det lugnt, filmen har inte släppts i Sverige ännu och Eurotroll brukar endast ge ut creditslistor efter premiären.