Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Victor & Josefine

Startat av Lilla My, 14 januari 2015 kl. 23:34:12

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Lilla My


Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 18 augusti 2020 kl. 22:32:41
Filmen är väldigt sevärd :)

Är du verkligen säker på det?

Jag tror inte att jag sett filmen men om den är samma animation som TV-serien kan den inte vara något annat än dömt att misslyckas, dels är serien ägnad för småbarn och dels är alla karaktärerna (i mitt tycke) väldigt dåligt skrivna, fråga mig bara inte varför, men jag tycker helt enkelt inte alls om denna...

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 18 augusti 2020 kl. 22:44:14
Är du verkligen säker på det?

Jag tror inte att jag sett filmen men om den är samma animation som TV-serien kan den inte vara något annat än dömt att misslyckas, dels är serien ägnad för småbarn och dels är alla karaktärerna (i mitt tycke) väldigt dåligt skrivna, fråga mig bara inte varför, men jag tycker helt enkelt inte alls om denna...
Ja i i tv-serien men inte i filmen

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 18 augusti 2020 kl. 22:46:19
Ja i i tv-serien men inte i filmen

Ursäkta mig, nu får du förklara dig lite, först säger du att animationen i filmen är detsamma som i TV-serien och sedan säger du "ja i TV-serien men inte i filmen", kan du vara så snäll och tala klarspråk så att jag förstår bättre?

Lilla My

Citat från: Disneyfantasten skrivet 18 augusti 2020 kl. 22:44:14
Är du verkligen säker på det?

Jag tror inte att jag sett filmen men om den är samma animation som TV-serien kan den inte vara något annat än dömt att misslyckas, dels är serien ägnad för småbarn och dels är alla karaktärerna (i mitt tycke) väldigt dåligt skrivna, fråga mig bara inte varför, men jag tycker helt enkelt inte alls om denna...

Tv-serien är ju dock något helt annat än filmen. Serien är riktad åt barn ja, men filmen är helmysig och verkligen varm. Den känns så otroligt nostalgisk från första gången jag såg den. Jag älskar stilen och animationen, de handmålade bakgrunderna och det tempot som filmen går i är precis lagom. A hidden gem, absolut :-*

Sedan är ju animationen i tv-serien mycket billigare än i filmen. Se den själv och se skillnaden.

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 18 augusti 2020 kl. 22:50:03
Ursäkta mig, nu får du förklara dig lite, först säger du att animationen i filmen är detsamma som i TV-serien och sedan säger du "ja i TV-serien men inte i filmen", kan du vara så snäll och tala klarspråk så att jag förstår bättre?
Jag syftade på att serien är gjord för småbarn men inte filmen och så är filmmen gjord med mycket högre budget och animationen är mycket bättre fast i samma stil