Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Har dessa dubbats?

Startat av TonyTonka, 14 april 2019 kl. 19:40:03

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Daniel Hofverberg

Citat från: Christian Hedlund skrivet 14 juli 2019 kl. 07:20:08
Wacky Races finns på HBO Nordics och jag gör Peter Perfect. Jesper Adelfelt gör IQ, Göran Gillinger gör Mutley och Daniel Sjöberg gör vampyren vars namn jag inte minns just nu.
Tyvärr är det allt jag minns för tillfället, var ett tag sedan vi spelade in den 😅
Tack. Vilken dubbningsstudio gjorde den?

Christian Hedlund

Christian Hedlund
Voice Actor - Content Creator
Youtube.com/1man20voices
Rostskadespelarna.se
1man20voices.com

Disneyfantasten

Citat från: Erik Dahlberg skrivet 12 juli 2019 kl. 21:13:27
När jag såg Emoji Movie så slängde jag den direkt efteråt ;D

Det värsta är att dom har planer på en uppföljare :o, hoppas inte att det händer

Jag har aldrig sett Emoji Movie och har inga planer på att göra det heller, då den inte ser något vidare ut...

Dessutom är jag heller inte vidare förtjust i Lego-animation, varför jag inte har några planer på att se Lego Filmen... (Lego-Frost Norrskenets Magi är okej, man jag hade utan tvekan absolut föredragit om den antingen var handtecknad i samma stil som Trassel eller datoranimerad i samma stil som Elena från Avalor och Sofia Den Första)

Dock är jag personligen inte för att slänga något exemplar av en film, jag såg exempelvis Fantastiska Wilbur 2 nu i mars (som givits ut på DVD) och den var inget vidare bra, så direkt efter att jag hade sett den så stoppade jag ner den i en låda!  ;) (jag blev väldigt besviken, jag hade ganska höga förväntningar på den)

Elios

Citat från: Disneyfantasten skrivet 16 juli 2019 kl. 19:12:06
Dock är jag personligen inte för att slänga något exemplar av en film, jag såg exempelvis Fantastiska Wilbur 2 nu i mars (som givits ut på DVD) och den var inget vidare bra, så direkt efter att jag hade sett den så stoppade jag ner den i en låda!  ;) (jag blev väldigt besviken, jag hade ganska höga förväntningar på den)

Var det den Min Vän Charlotte?

Disneyfantasten

Citat från: Elios skrivet 16 juli 2019 kl. 19:47:09
Var det den Min Vän Charlotte?

Nej, det var uppföljaren till den tecknade!

Spelfilmen Min Vän Charlotte tycker jag däremot var bra!  :)