Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Kejsarens nya stil 2 kronks nya stil

Startat av Elios, 20 september 2009 kl. 16:52:48

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Elios

Varför står inte Kejsarens nya stil 2 kronks nya stil på hemsidan?

Daniel Hofverberg

Ärligt talat har jag inte haft en tanke på den, men jag ska lägga ut creditlista på den filmen vid nästa uppdatering.

Dock kommer ingen recension på filmen.

I fortsättningen behöver du inte starta nya ämnen för varje enskild film bara för att fråga om credits, om det inte är något mer beträffande filmen eller dubbningen som du vill diskutera. Så enkla förfrågningar kan med fördel tas i exempelvis tråden Önska creditlistor.

Elios

CitatI fortsättningen behöver du inte starta nya ämnen för varje enskild film bara för att fråga om credits, om det inte är något mer beträffande filmen eller dubbningen som du vill diskutera. Så enkla förfrågningar kan med fördel tas i exempelvis tråden Önska creditlistor.




Okej det visste jag inte men visst det ska jag göra.

Elios

Är denna filmen bra? Ja det tycker jag. Älskade den första gången jag såg den och blev så jävla glad av den. Roligt med den där Yzma lurar Kronk eller ja hon försöker att manipulera de äldre Rudy (Fantastiska Nils Eklund) där Kronk frågar lite om vad han ska säga så säger Yzma: "Så klart dem gör din idiot!" Varav Kronk säger till Rudy tror jah: "Så klart dem gör din idiot!"  ;D

Elios