Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Tom & Jerry

Startat av Scoobydoofan1, 21 mars 2020 kl. 14:44:17

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Scoobydoofan1

Citat från: MOA skrivet 12 december 2020 kl. 17:59:46
De va faktiskt 60-Talet
Ärligt talat så må den va skräp men den biten verkar vara bättre än skräpet dom gör nu när det gäller tom och Jerry, den där gubben som plågar tom är en djurplågare och Jerry må va jobbig, är det fel om föredrar dom avsnitten jämfört med nuvarande tom och Jerry? Inte plågeriet men bara nostalgi och se på avsnitten igen.

MOA

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 12 december 2020 kl. 18:02:14
Ärligt talat så må den va skräp men den biten verkar vara bättre än skräpet dom gör nu när det gäller tom och Jerry, den där gubben som plågar tom är en djurplågare och Jerry må va jobbig, är det fel om föredrar dom avsnitten jämfört med nuvarande tom och Jerry? Inte plågeriet men bara nostalgi och se på avsnitten igen.
Ja du får se dom om du vill men jag ser gärna dom bra kortfilmerna

Scoobydoofan1

Citat från: MOA skrivet 12 december 2020 kl. 19:17:19
Ja du får se dom om du vill men jag ser gärna dom bra kortfilmerna
Ser också på dom bra kortfilmerna, menade bara att kvalitén av tom och Jerry nu är så pass dålig att dom från 60 talet med den där arga gubben verkar va högre kvalité jämfört med filmerna och den nya serien, inklusive live action tom och Jerry.... usch.

MOA


Simon Axelsson

Citat från: Hey Arnold på svenska skrivet 27 februari 2021 kl. 14:58:35
Och mycket annat.

Så bra att jag undersökte skitet på en gratis sida och behövde då inte slösa pengar.

Jag har hört att den ska vara ganska dålig, så då har man väl fått ytterligare bekräftelse angående det. Det är ju rätt bra skådespelare med (Chloë Grace Moretz, Michael Peña, Ken Jeong), men de flesta ska tydligen se ut att lida genom hela filmen. Jag kommer säkert se filmen, men jag tänker nog inte lägga några pengar på den.
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Steffan Rudvall

Citat från: Hey Arnold på svenska skrivet 27 februari 2021 kl. 14:51:03
Jag såg lite av Tom and Jerry(2021) och det var inget bra.
De tecknade delarna med Tom och Jerry var ändå okej.

gstone

#111
Citat från: Hey Arnold på svenska skrivet 27 februari 2021 kl. 14:58:35
Och mycket annat.

Så bra att jag undersökte skitet på en gratis sida och behövde då inte slösa pengar.

Onda JÄVEL >:( >:(

Det är ju olagligt >:( >:(

Se den lagligt jäkla skit

Jag förstår att du blir lätt upprörd, Gstone... Men det är ingen anledning till att vräka ur dig dödshot och liknande. Skärp dig! /Erika
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

MOA

Citat från: gstone skrivet 27 februari 2021 kl. 17:08:22
Jag hatar  Utloggad Hey Arnold på svenska   >:( >:(

först ser satmaran filmen och olagligt och sen har hon ändåe mage at klaga  >:( >:(

Hey Arnold på svenska är en av dom värsta människorna i världen !

Hoppas Hey Arnold på svenska dör ! >:( >:(

Vad har vi sagt om dödshot? /Erika
Du e lika hemsk

MOA

Citat från: Hey Arnold på svenska skrivet 27 februari 2021 kl. 17:11:40
Det borde vara olagligt för en filmbolag att tjäna pengar på skit.

Inte mitt fel att det finns ingen gratis laglig sida för mig att använda.

Tycka att jag är en "ond jävel" tar jag som en komplimang, för jag tänker inte slösa pengar på skit.

Jag tittar först gratis och om en film är bra kommer jag köpa den sen på dvd, men det har jag inte gjort ofta för det finns så mycket skit som är inget för mig.
Ja du,slösa int pengar på skit e ett bra val

Scoobydoofan1

Citat från: Hey Arnold på svenska skrivet 27 februari 2021 kl. 17:11:40
Det borde vara olagligt för en filmbolag att tjäna pengar på skit.

Inte mitt fel att det finns ingen gratis laglig sida för mig att använda.

Tycka att jag är en "ond jävel" tar jag som en komplimang, för jag tänker inte slösa pengar på skit.

Jag tittar först gratis och om en film är bra kommer jag köpa den sen på dvd, men det har jag inte gjort ofta för det finns så mycket skit som är inget för mig.
Menar inget illa men fanns inte det på youtube?

Scoobydoofan1

Borde inte Daniel ha kål på det här? Menar inte att spricka bubblan men.... ta ett djupt andetag och lugna ner er. Ser inte poängen med allt bråk heller.


Scoobydoofan1

Citat från: Hey Arnold på svenska skrivet 27 februari 2021 kl. 17:11:40
Det borde vara olagligt för en filmbolag att tjäna pengar på skit.
Är inte det här vad dom flesta gör idag? För det mesta så är dagens filmerna och serierna ointressanta till en stor del.


Scoobydoofan1

Vad tyckte ni andra som såg på tom tom och jerry 2021 trailern?