Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Gnälltråden

Startat av Erika, 28 april 2020 kl. 14:21:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Skokaka

Jag vägrar att äta insekter! >:(

Adam Larsson

#916
Screenshot_20230205-194440_HBOMAX.jpg Varför ska man göra en svensk version? Man gjorde ju det av The Office blev ju inte alls någon succé! Jag kommer inte se den när den släpps!

MOA

Citat från: Adam Larsson skrivet  5 februari 2023 kl. 19:47:37Screenshot_20230205-194440_HBOMAX.jpg Varför ska man göra en svensk version? Man gjorde ju det av The Office blev ju inte alls någon succé! Jag kommer inte se den när den släpps!
Bianca Ingrosso!

gstone

Citat från: Adam Larsson skrivet  5 februari 2023 kl. 19:47:37Screenshot_20230205-194440_HBOMAX.jpg Varför ska man göra en svensk version? Man gjorde ju det av The Office blev ju inte alls någon succé! Jag kommer inte se den när den släpps!
Var i från kommer bilden ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Oskar

Citat från: gstone skrivet  5 februari 2023 kl. 20:31:22Var i från kommer bilden ?
Jag vet inte om det släpp på dvd eller inte bl.a är eric donell med.

Marcusen

Citat från: Oskar skrivet  5 februari 2023 kl. 20:53:21Jag vet inte om det släpp på dvd eller inte bl.a är eric donell med.
Vad snackar du om? Det är ju en fake bild som spred sig på sociala medier. Och han är absolut inte med på bilden

Oskar

Citat från: Marcusen skrivet  5 februari 2023 kl. 20:58:48Vad snackar du om? Det är ju en fake bild som spred sig på sociala medier. Och han är absolut inte med på bilden
Han var med vänner och fiender på kanal 5.

gstone

Folk på twitter tror att jag hatar lgbtq+ :-\

Jag tror jag förlorade alla mina queer följare :'(
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Mathilda Gustafsson

Jag vill gnälla på att ingen berättat att Max och Ruby har föräldrar och att Max kan prata! När jag var liten var det bara Max och Ruby och ibland deras mormor eller farmor och Max kunde bara säga enstacka ord!
263a19318ef5df4f0f179540ae076bcd5a8bf26f_hq.jpg

MOA

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 12 februari 2023 kl. 11:02:12Jag vill gnälla på att ingen berättat att Max och Ruby har föräldrar och att Max kan prata! När jag var liten var det bara Max och Ruby och ibland deras mormor eller farmor och Max kunde bara säga enstacka ord!
263a19318ef5df4f0f179540ae076bcd5a8bf26f_hq.jpg
Ja vart var deras föräldrar hela tiden?Dom bara dök upp efter 15 år,bisarrt & könstigt

KurageDHH

Jag vill gnälla på att dom inte publicerar bilder på bl.a. Gravity Falls och Amphibia på DisneyPlusSEs instagram-konton! Där har dom publicerat en bild på Bumbibjörnarna! >:( Skulle va trevligare om dom publicerar bilder på dessa serier också!

Scoobydoofan1

Hur länge tills dom äldre serierna dyker up på HBO max? När det gäller Cartoon Network? från 90 talet och början av 2000 talet?

Daniel Hofverberg

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 15 februari 2023 kl. 21:55:28Hur länge tills dom äldre serierna dyker up på HBO max? När det gäller Cartoon Network? från 90 talet och början av 2000 talet?
Det kan bli imorgon, det kan bli aldrig; eller allting däremellan - jag tror inte någon annan än de själva lär veta... :(

Scoobydoofan1

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 15 februari 2023 kl. 22:21:39Det kan bli imorgon, det kan bli aldrig; eller allting däremellan - jag tror inte någon annan än de själva lär veta... :(
Sant,men det är jobbigt.

Simon Axelsson

Jag skulle vilja gnälla på att dramat She Said inte tycks släppas på vare sig DVD eller Blu-Ray i Sverige och dessutom inte verkar ha något officiellt datum för hyrrelease! Den gick ju på bio för guds skull! 
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats