Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Steffans Dubbningskollage

Startat av Steffan Rudvall, 10 juli 2020 kl. 10:18:15

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Steffan Rudvall

#1365
Citat från: Disneyfantasten skrivet 18 oktober 2022 kl. 23:27:40Men då är ju Christian Hedlunds Comic Con från 2017 helt förstörd;


https://m.youtube.com/watch?v=2IGQN8T__M0
Alltså jag har trott att han spelat Petri men Lillefot som är forumets expert på Landet för längesedan filmerna säger att det är Staffan Hallerstam i alla.

Jag har inte sett alla Landet för längesedan filmerna så jag kan inte uttala mig...

Steffan Rudvall

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 10 juli 2020 kl. 10:30:37Maude Cantoreggi Pedersen.jpg Maud Cantoreggi Pedersen

Henrietta (Mary Poppins)

Fru Grymling (Scooby Doo och ghoulskolan)

Wilma Flinta (Familjen Flinta, Sun Studio)

Magda (Jetsons, Sun Studio)

Nerdluck Zilch (Space Jam)

Marcusen

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 10 juli 2020 kl. 10:30:37Maude Cantoreggi Pedersen.jpg Maud Cantoreggi Pedersen

Henrietta (Mary Poppins)

Fru Grymling (Scooby Doo och ghoulskolan)

Wilma Flinta (Familjen Flinta, Sun Studio)

Magda (Jetsons, Sun Studio)

Nerdluck Zilch (Space Jam)
Var kommer bilden ifrån?

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 18 oktober 2022 kl. 23:45:13Alltså jag har trott att han spelat Petri men Lillefot som är forumets expert på Landet för längesedan filmerna säger att det är Staffan Hallerstam i alla.

Jag har inte sett alla Landet för längesedan filmerna så jag kan inte uttala mig...
Jag har sett alla filmer utom film 11 & 14, men å andra sidan var det 5 år sedan som jag senast såg någon av filmerna så jag vet inte...

Steffan Rudvall


Historielektionssoveren

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 19 november 2020 kl. 16:53:48Beppe Wolgers.jpg
Beppe Wolgers

Berättare (Dunderklumpen)

Baloo (Djungelboken, tal)

Berättare (Flåklypa Grand Prix)

Lille John (Robin Hood, tal)
Från vilket år är bilden på Beppe?

Steffan Rudvall


Steffan Rudvall

Måns Zelmerlöw.jpg
Måns Zelmerlöw

Lem (Planet 51)

Flynn Rider (Eugene Fitzherbert) (Trassel)

Branch (Trolls)

Steffan Rudvall

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 29 januari 2023 kl. 12:31:09Måns Zelmerlöw.jpg
Måns Zelmerlöw

Lem (Planet 51)

Flynn Rider (Eugene Fitzherbert) (Trassel)

Branch (Trolls)
Detta blir det sista kolaget på ett bra tag, då jag lämnar forumet på obestämd tid...

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 29 januari 2023 kl. 12:32:05Detta blir det sista kolaget på ett bra tag, då jag lämnar forumet på obestämd tid...

Varför gör du det? Är det något speciellt du ska göra?

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 29 januari 2023 kl. 12:33:08Varför gör du det? Är det något speciellt du ska göra?
Det är nödvändigt...

Zebastian

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 29 januari 2023 kl. 12:32:05Detta blir det sista kolaget på ett bra tag, då jag lämnar forumet på obestämd tid...
Hejdå, det var trevligt att ha dig här :-\

Elios

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 29 januari 2023 kl. 12:37:46Det är nödvändigt...
Fan vad tråkigt. :'( :'( Du behövs ju här och är bäst.
Nåväl lycka till och hoppas du kan samla din krafter och återfå dom och komma tillbaka hit så fort du vill.  ;D ;D

Adam Larsson

Citat från: Elios skrivet 29 januari 2023 kl. 13:21:52Fan vad tråkigt. :'( :'( Du behövs ju här och är bäst.
Nåväl lycka till och hoppas du kan samla din krafter och återfå dom och komma tillbaka hit så fort du vill.  ;D ;D
Jag kanske inte får säga egentligen, men han lider av en allvarlig sjukdom mer än så säger jag inte han får gå ut med det själv om han skulle vilja. Jag vet att det här kan upplevas som Pojken som ropade varg men den här gången är jag helt seriös!

Steffan Rudvall

Citat från: Adam Larsson skrivet 29 januari 2023 kl. 13:26:15Jag kanske inte får säga egentligen, men han lider av en allvarlig sjukdom mer än så säger jag inte han får gå ut med det själv om han skulle vilja. Jag vet att det här kan upplevas som Pojken som ropade varg men den här gången är jag helt seriös!
För att det inte ska bli några missförstånd så måste jag säga att han faktiskt talar sanning.