Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Frågeleken

Startat av Goliat, 21 september 2022 kl. 14:56:38

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: Lilla My skrivet  5 januari 2023 kl. 03:24:13Ingen aning om vad eller vem det är.

Hur har 2023 varit hittills för dig?
Riktigt bra då jag oväntat hittade ett klipp på Knäppiga Kurre
Favoritprogram av Hanna Barbera?

Goliat

Citat från: MOA skrivet 17 januari 2023 kl. 18:59:07Riktigt bra då jag oväntat hittade ett klipp på Knäppiga Kurre
Favoritprogram av Hanna Barbera?
Flinta isf.

Hur skulle du beskriva din klädstil (alternativ fråga, finns det någon serie du vill ha som bild på en tröja)?

Historielektionssoveren

Citat från: Goliat skrivet 17 januari 2023 kl. 19:09:17Flinta isf.

Hur skulle du beskriva din klädstil (alternativ fråga, finns det någon serie du vill ha som bild på en tröja)?
Hasse Jonsson från reklamfilm. Har du förlorat ditt jobb under covid?

Skokaka

Citat från: Historielektionssoveren skrivet 17 januari 2023 kl. 19:39:42Hasse Jonsson från reklamfilm. Har du förlorat ditt jobb under covid?
Nej, inte direkt...

Mår du riktigt bra just nu? :)

Lilla My

Citat från: MOA skrivet 17 januari 2023 kl. 18:59:07Riktigt bra då jag oväntat hittade ett klipp på Knäppiga Kurre
Favoritprogram av Hanna Barbera?
Hoppade du inte över en jädra massa nu?

Goliat

Citat från: Skokaka skrivet 17 januari 2023 kl. 19:41:08Nej, inte direkt...

Mår du riktigt bra just nu? :)
Ne, mycket stress men det lägger sig snart.

Har du haft covid, blev du jättesjuk eller lätta symptom?

Disneyfantasten

#531
Citat från: Goliat skrivet 17 januari 2023 kl. 19:50:52Ne, mycket stress men det lägger sig snart.

Har du haft covid, blev du jättesjuk eller lätta symptom?

Jag hade covid i december 2022, mitt symptom var hög feber, frossa, nästäppa och snorighet.

Finns det något som ni tycker både är roligt och samtidigt läskigt på en och samma gång? Isåfall, vilka och varför?

Lilla My

#532
Citat från: Disneyfantasten skrivet 29 januari 2023 kl. 22:59:12Finns det något som ni tycker både är roligt och samtidigt läskigt på en och samma gång? Isåfall, vilka och varför?
Att vara berusad. Alltid hur kul som helst och samtidigt lite otäckt, speciellt när man ligger på gränsen mellan salongsberusad och totalt knackad. Haha.

Müsli eller flingor?

Goliat

Citat från: Lilla My skrivet 30 januari 2023 kl. 01:28:51Att vara berusad. Alltid hur kul som helst och samtidigt lite otäckt, speciellt när man ligger på gränsen mellan säsongsberusad och totalt knackad. Haha.

Müsli eller flingor?
Müsli alla dagar! Med russin i också.

Gillar du dadlar?

Mathilda Gustafsson

Citat från: Goliat skrivet 30 januari 2023 kl. 05:42:16Müsli alla dagar! Med russin i också.

Gillar du dadlar?
Ja, men det finns många sorter med olika smak så inte alla.

Föredrar du radio eller pod?

MOA

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 13 juni 2023 kl. 14:06:38Ja, men det finns många sorter med olika smak så inte alla.

Föredrar du radio eller pod?
Lyssnar hellre på en podcast än radio om du int spelar musik
Vilken månad e ni född i?

Goliat

Citat från: MOA skrivet 13 juni 2023 kl. 14:10:31Lyssnar hellre på en podcast än radio om du int spelar musik
Vilken månad e ni född i?
Oktober.

Odlar du något? Vad isf?

Steffan Rudvall

Citat från: Goliat skrivet 13 juni 2023 kl. 19:26:07Oktober.

Odlar du något? Vad isf?
Jag odlar potatis.

Sommar eller vintertid?

Mathilda Gustafsson

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 13 juni 2023 kl. 19:45:41Jag odlar potatis.

Sommar eller vintertid?
Sommartid

Biogas eller eldrivet fordon?

MOA

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 13 juni 2023 kl. 20:36:33Sommartid

Biogas eller eldrivet fordon?
Jag kör på el?
Har ni en robotdammsugare?