Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

SVT Plays nya system

Startat av Mathilda Gustafsson, 14 augusti 2023 kl. 02:03:17

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Mathilda Gustafsson

Vad tycker ni om SVT Play nya system där man kan logga in och sammankoppla historiker från olika enheter?

Sabelöga

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 14 augusti 2023 kl. 02:03:17Vad tycker ni om SVT Play nya system där man kan logga in och sammankoppla historiker från olika enheter?
Jag har efterfrågat det så det är ett välkommet tillägg. Bara att inte använda om man inte vill/behöver.
Houba !

Mathilda Gustafsson

Citat från: Sabelöga skrivet 14 augusti 2023 kl. 16:00:15Jag har efterfrågat det så det är ett välkommet tillägg. Bara att inte använda om man inte vill/behöver.
Jag håller med dig och välkomnar också funktionen men jag hörde för några år sedan att det var omöjligt för att SVT Play skulle finnas tillgängligt för alla.

Sabelöga

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 14 augusti 2023 kl. 17:08:22Jag håller med dig och välkomnar också funktionen men jag hörde för några år sedan att det var omöjligt för att SVT Play skulle finnas tillgängligt för alla.
Vad har det med saken att göra? Det behövs ju inte för att se på deras innehåll
Houba !

Mathilda Gustafsson

Citat från: Sabelöga skrivet 14 augusti 2023 kl. 19:12:53Vad har det med saken att göra? Det behövs ju inte för att se på deras innehåll
Det förstår jag inte heller men det var det jag fick son svar när jag mailade SVT om inloggningar för ett par år sedan.

Sabelöga

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 14 augusti 2023 kl. 19:27:06Det förstår jag inte heller men det var det jag fick son svar när jag mailade SVT om inloggningar för ett par år sedan.
Märkligt. Jag minns tyvär inte vad dom svarade mej.
Houba !

Daniel Hofverberg

Det är onekligen hög tid med möjlighet att logga in, och fungerade klockrent i mobilen.

Jag har dock inte vågat mig på att göra det än på smart-TV-appen, då jag är lite rädd för att Min lista kan "krocka" med listan som nu lagrats på kontot...?

Sabelöga

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 14 augusti 2023 kl. 20:40:51Det är onekligen hög tid med möjlighet att logga in, och fungerade klockrent i mobilen.

Jag har dock inte vågat mig på att göra det än på smart-TV-appen, då jag är lite rädd för att Min lista kan "krocka" med listan som nu lagrats på kontot...?
Man kan sammanfoga historik. Osäker på om det också innefattar "Min lista".
Houba !

Mathilda Gustafsson

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 14 augusti 2023 kl. 20:40:51Det är onekligen hög tid med möjlighet att logga in, och fungerade klockrent i mobilen.

Hur lång är din "Min lista" på smart-TV-appen? Om den inte är allt för lång kanske du kan lägga till alla på kontot som du har på telefonen manuellt innan du loggar in även på tv:n.

Daniel Hofverberg

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 14 augusti 2023 kl. 21:37:07Hur lång är din "Min lista" på smart-TV-appen? Om den inte är allt för lång kanske du kan lägga till alla på kontot som du har på telefonen manuellt innan du loggar in även på tv:n.
Det är kanske ingen dum idé, bara för att vara säker på att inget försvinner. :)

Sabelöga

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 14 augusti 2023 kl. 22:40:40Det är kanske ingen dum idé, bara för att vara säker på att inget försvinner. :)
Jag mejlade SVT om detta och fick detta som svar:
CitatDina listor kommer att slås ihop om du väljer att lägga till tittarhistoriken från båda enheterna. Här finns instruktioner hur du lägger till tittarhistorik https://www.svt.se/kontakt/logga-in-pa-svt-play.
Houba !