Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Favoritfilm?

Startat av PAAATE, 29 november 2004 kl. 19:05:07

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 3 gäster tittar på detta ämne.

PAAATE

Hehe, okej. Mitt favoritavsnitt är det som gick i torsdags. När Donna har bestämt att hon inte tänker ha sex med Eric innan deras bröllop, så, jag menar, han har ju vissa behov, och när Donna kommer på honom, när han utför dem behoven på hennes toalett, så blir det väldigt roligt. Vanligtvis gilar jag inte under bältet-humor, fast detta var ett så otroligt roligt avsnitt, så det inte var sant.  :D   Detta gör knappast att fler blir intresserade av att se serien, men man kan ju hoppas.  ::)
Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?

GaBBe

Citat från: Patrik skrivet 22 januari 2005 kl. 19:59:41
Hehe, okej. Mitt favoritavsnitt är det som gick i torsdags. När Donna har bestämt att hon inte tänker ha sex med Eric innan deras bröllop, så, jag menar, han har ju vissa behov, och när Donna kommer på honom, när han utför dem behoven på hennes toalett, så blir det väldigt roligt. Vanligtvis gilar jag inte under bältet-humor, fast detta var ett så otroligt roligt avsnitt, så det inte var sant.  :D   Detta gör knappast att fler blir intresserade av att se serien, men man kan ju hoppas.  ::)
jag kan kolla ett avsnitt om du vill..=P...bara för att lixom jämna ut lite...dt e jueh 2 som ogillar den...så hoppas jag kommer gilla den

PAAATE

Ett tips är att kolla på flera avsnitt, så man lär sig hur personerna tänker. Ja, förutom Kelso, då. Han tänker ju väldigt sällan, överhuvudtaget.  :D
Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?

GaBBe

Citat från: Patrik skrivet 23 januari 2005 kl. 23:04:32
Ett tips är att kolla på flera avsnitt, så man lär sig hur personerna tänker. Ja, förutom Kelso, då. Han tänker ju väldigt sällan, överhuvudtaget.  :D
ok  det var han ashton gjorde va?

PAAATE

Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?

GaBBe

Citat från: Patrik skrivet 23 januari 2005 kl. 23:09:20
Jepp!  :)
bra..;)...men jag gillar faktiskt när ashton oxå när han inte ska va rolig..asså kolla filmen...the butterfly effect, den e asbra, ganska läskig på ett sätt oxå..har du sett the grudge, såg den idag hos en polare..med amatörtextning..hehe =P

PAAATE

Jag har faktiskt tänkt se The Grudge. Den bästa rysare jag sett hittills är den moderna klassikern The Shining. Den var mysko, men väldigt läbbig.  :)
Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?

GaBBe

Citat från: Patrik skrivet 23 januari 2005 kl. 23:15:23
Jag har faktiskt tänkt se The Grudge. Den bästa rysare jag sett hittills är den moderna klassikern The Shining. Den var mysko, men väldigt läbbig.  :)
Har du sett the shinning i morden version? visste inte ens det fanns..men jag gillar iaf inte the shinnig..flickorna e ganska läskiga men asså..den e lixom bara "gammal"..man blir inte rädd på nåt sätt...iaf jag blir inte...han blir lite tokig..å har ihjäl..tkr den e tråkig..=P

PAAATE

Okej, den kanske inte är så jätteny, men den är en klassiker, och den är väl från slutet av 80-talet, om jag inte minns fel, så då får den väl nästan räknas som modern klassiker.  ;)   Tycker jag, i alla fall.
Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?

PAAATE

Nu har jag kollat upp när filmen är ifrån, och den var lite äldre än jag trodde, närmare bestämt från 1980. 
Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?

GaBBe

Citat från: Patrik skrivet 23 januari 2005 kl. 23:26:41
Nu har jag kollat upp när filmen är ifrån, och den var lite äldre än jag trodde, närmare bestämt från 1980. 
..det var 25 år sen hörrudu..=P..det är gammal bild och dåligt ljud..därför klassar jag den som gammal oxå..=P

PAAATE

Vadå? Är 25 år verkligen så lång tid? Nej! Och den är ju nyare än Tjejen som visste för mycket. Den är från 1979. Vet inte varför jag ens nämnde den filmen, men jag gillar den, och kände behov av att nämna den. Chevy Chase är en av de bättre skådespelarna jag vet.
Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?

GaBBe

Citat från: Patrik skrivet 23 januari 2005 kl. 23:39:26
Vadå? Är 25 år verkligen så lång tid? Nej! Och den är ju nyare än Tjejen som visste för mycket. Den är från 1979. Vet inte varför jag ens nämnde den filmen, men jag gillar den, och kände behov av att nämna den. Chevy Chase är en av de bättre skådespelarna jag vet.
ok...jack nicholson är den värsta skådespelaren jag vet..=P

PAAATE

Jag kan inte uttala mig om honom, eftersom jag, vad jag vet, bara sett honom i The Shining, men i den filmen, tyckte jag att han var ganska bra.
Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?

PAAATE

Måste sticka. Min pappa hotar att stänga av datorn, om jag inte gör det själv, så jag sticker nu.  :'(
Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?