Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Ovanliga dubbningar på archive.org

Startat av Steffan Rudvall, 23 februari 2022 kl. 19:51:43

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 3 gäster tittar på detta ämne.

Lillefot

Citat från: Adam Larsson skrivet 10 september 2022 kl. 18:37:56Jag menade att han gått bort från forumet lämnat det för att han inte loggade in på ett tag
Jag förstår, men till mitt försvar var din formulering väldigt otydlig. Hade du sagt istället "BPS har inte varit inloggad på ett tag" så hade budskapet kommit fram tydligare. Bara en sak som kan vara värd att tänka på.
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

Scoobydoofan1

Citat från: Adam Larsson skrivet 10 september 2022 kl. 18:11:39Ovanliga Dubbningar och Daniel har datorproblem och BPS har gått bort.
Va? Må BPS vila i frid.

Lillefot

Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

Scoobydoofan1

Citat från: Lillefot skrivet 10 september 2022 kl. 19:31:16Nej, det var ett missförstånd. BPS lever hel och hållen.
Det var en lättnad.  Missförstånd att man tror att BPS har gått bort? Det måste ha gått åt fel håll med kommentarerna.

MOA



Daniel Hofverberg

Citat från: BPS skrivet 11 september 2022 kl. 17:50:20Ja den var mycket otydlig.
Jag skulle nog rentav vilja hävda att det måste ha varit avsiktligt otydligt formulerat, då åtminstone alla över 15 års ålder lär veta den gängse betydelsen av ordvalet "gått bort"...

BPS

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 11 september 2022 kl. 20:34:39Jag skulle nog rentav vilja hävda att det måste ha varit avsiktligt otydligt formulerat, då åtminstone alla över 15 års ålder lär veta den gängse betydelsen av ordvalet "gått bort"...
Visst men svenska kanske inte är hans modersmål.

Scoobydoofan1


Lillefot

Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

MOA

Citat från: BPS skrivet 11 september 2022 kl. 20:52:06Visst men svenska kanske inte är hans modersmål.
Så han e invandrare?
Jag tror att han bara driver med oss

Adam Larsson

Svenska är mitt modersmål men jag tänkte inte på vad jag skrev när jag skrev det första inlägget.

Daniel Hofverberg

Jag såg att jag hade digitaliserat 1993 års spelfilm Dennis (Dennis the Menace) som fanns kvar på hårddisken, givetvis med svenskt tal (som Barrefelt Produktion dubbade), så jag har lagt upp den på Archive.org nu. :)
https://archive.org/details/dennis-1993

Lillefot

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 13 september 2022 kl. 02:10:01Jag såg att jag hade digitaliserat 1993 års spelfilm Dennis (Dennis the Menace) som fanns kvar på hårddisken, givetvis med svenskt tal (som Barrefelt Produktion dubbade), så jag har lagt upp den på Archive.org nu. :)
https://archive.org/details/dennis-1993
Trevligt, hade fått tankar om att försöka få tag på den filmen med svenskt tal.

Om det är Barrefelt som tog hand om dubbningen borde den vara relativt bra.
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

Viktor

Skulle någon kunna ladda upp Race for Your Life, Charlie Brown?