Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Filmer som vi inte gillar

Startat av E, 15 november 2018 kl. 12:20:54

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet  6 maj 2021 kl. 12:32:40
Fan ta dig din jävel !!! >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(
Citat från: gstone skrivet  6 maj 2021 kl. 12:33:27
Håll käft >:(
Tänk på att vara snäll!  :) Alla kanske inte tycker som du men man ska inte börja bråka! Istället kan man diskutera varför dem är bra eller dåliga! :)

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet  6 maj 2021 kl. 12:31:58
SNÄLLA SLUTA !!!!!!!!!!!!!!!! >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

Jag blir ju ARG >:( >:( >:( >:(

Det får du bli i garderoben och i vråer istället för här!  ;) (ta inte illa upp nu, men det är inte särskilt roligt att du envisas med att använda arga huvuden i onödan hela tiden, även om alla inte tycker som du så får du faktiskt lära dig att behärska dig, jag förstår att det är jobbigt för dig men du måste rycka upp dig, du måste kunna ta kontroll över ditt humör, du måste kunna hantera ditt humör!)

Citat från: gstone skrivet  6 maj 2021 kl. 12:33:27
Håll käft >:(
Citat från: gstone skrivet  6 maj 2021 kl. 12:32:40
Fan ta dig din jävel !!! >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

Du får du allt lugna ner dig! Det är inte särskilt roligt att säga sådana saker till andra!

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  6 maj 2021 kl. 12:39:18
Tänk på att vara snäll!  :) Alla kanske inte tycker som du men man ska inte börja bråka! Istället kan man diskutera varför dem är bra eller dåliga! :)

Exakt! Jag kunde inte ha sagt det bättre själv!  ;)

Så gstone, istället för att envisas med att använda arga huvuden i onödan hela tiden så tycker jag att du ska lära dig att hantera ditt humör, om du hanterar ditt humör på ett bra sätt så tycker jag att du framstår som en stark person!  ;)

Erika

Precis. Gstone, försök lugna ner dig. Ta ett djupt andetag och räkna sedan till tio.


Lilla My

Citat från: gstone skrivet  6 maj 2021 kl. 12:32:40
Fan ta dig din jävel !!! >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

Så det var denna kommentar som gjorde att jag fick hat-mail i PM, haha!

MOA

Citat från: Lilla My skrivet  6 maj 2021 kl. 17:56:08
Så det var denna kommentar som gjorde att jag fick hat-mail i PM, haha!
Mer hat som vi int kan se

TecknatÄlskare


Daniel Hofverberg

Citat från: Erika skrivet  6 maj 2021 kl. 12:58:18
Precis. Gstone, försök lugna ner dig. Ta ett djupt andetag och räkna sedan till tio.
Precis, och om det inte räcker, så räkna ännu längre.

En bra grundregel är att inte skriva på ett forum medan man är arg, utan då ska man vänta tills man lugnat ned sig och inte längre känner ilska innan man skriver något. Gör man så, så bör man kunna undvika de värsta personangreppen och det värsta språkbruket.

Samlaren

Citat från: gstone skrivet  6 maj 2021 kl. 12:33:27
Håll käft >:(

Gstone läste du mitt inlägg somvar ment till dig i en annan tråd? 

Samlaren

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  6 maj 2021 kl. 20:58:47
Precis, och om det inte räcker, så räkna ännu längre.

En bra grundregel är att inte skriva på ett forum medan man är arg, utan då ska man vänta tills man lugnat ned sig och inte längre känner ilska innan man skriver något. Gör man så, så bör man kunna undvika de värsta personangreppen och det värsta språkbruket.

Kan du inte bara blockarna honom i ngn vecka från forumet. Han verkar inte förstå att hans inlägg kanske sårar eller skadar andra personer.

Sabelöga

Citat från: Samlaren skrivet  7 maj 2021 kl. 11:37:59
Kan du inte bara blockarna honom i ngn vecka från forumet. Han verkar inte förstå att hans inlägg kanske sårar eller skadar andra personer.
Instämmer med föregående talare.
Houba !

Freddie

Utan att tänka så dyker det upp 2 filmer direkt

Legion och en film som på Svenska heter Månprinsessan
Legion såg jag en kväll då jag inte mådde 100% bra psykiskt och de blev bara sämre pga den filmen

Månprinsessan var ett köp som jag ångrar till 100%.  det roliga är att jag knappt minns alls vad den handlar om

sen kommer en tredje film upp - jag minns en filmens titel men det handlar om 2 st sköldpaddsungar som växer upp nära ett rev eller delar av ett gammalt vrak. dom har en gammal bläckfiskkamrat ( om jag minns rätt ) som offrar sej för att dom 2 sköldpaddorna ska kunna fly undan en oljebrand ( åter igen, minnet sviker)
"A wise ninja does not seek out an enemy he does not fully understand "
- Sensei Hamato Splinter

Gröngölingsregel Nummer 33 - Är dörren låst - ta "fönstervägen"

Erika

Citat från: Freddie skrivet  8 maj 2021 kl. 23:47:05
sen kommer en tredje film upp - jag minns en filmens titel men det handlar om 2 st sköldpaddsungar som växer upp nära ett rev eller delar av ett gammalt vrak. dom har en gammal bläckfiskkamrat ( om jag minns rätt ) som offrar sej för att dom 2 sköldpaddorna ska kunna fly undan en oljebrand ( åter igen, minnet sviker)

Någon av Sammys äventyr-filmerna?

MOA

Nu kom jag på den där förbannade Stephen Hawking filmen,de e den tråkigaste film jag sett i hela mitt liv.De e nog bara den äldre publiken som tycker att den e bra & dessutom var den nästan 3 TIMMAR LÅNG!!!!!!

Sabelöga

Marie Antoinette är en avskyvärt tråkig film.
Houba !