Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Eriks Dubbningskollage

Startat av E, 31 augusti 2019 kl. 15:31:59

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

E

Citat från: Disneyfantasten skrivet  5 september 2019 kl. 21:30:43
Fråga; kommer du även att ta med roller som skådespelaren gjort i en dubbning som blivit omdubbad? Bara nyfiken!
Ja ;)

Disneyfantasten

#16
Citat från: Erik Dahlberg skrivet  5 september 2019 kl. 21:31:09
Ja ;)

Så bra! Ville bara veta!  :)

Så vid Gösta Prüzelius, Ingvar Kjellson, Hans Lindgren, Per Myrberg, Stig Grybe, Olof Thunberg, Tor Isedal, Jan Malmsjö, Charlie Elvegård, Johannes Brost, Bert-Åke Varg, Gunilla Norling, Björn Gedda, John Harryson, Carl Billquist, Mille Schmidt, Tommy Nilsson, Sharon Dyall, Torsten Wahlund, Allan Svensson, Philip Zandén, Åke Lagergren och Sten Ljunggren så kommer du alltså att ta med Husse Jim, Blodis/Trofast, Kung Stefan, Pongo, Herr Stork, Roger, Sergeant Rapp, Översten, Dallben, Nalle Puh, Lufsen, Prins Filip, Tigger, Timothy Mus, Casey Junior, Joakim Von Anka, Benjamin Syrsa, Kajsa Anka, Svartepetter, Kung Eidileg, Doli, Krälarn, Dodger, Rita, Francis, Einstein, Fagin, Winston och Sykes...

Elios

Tyckte det bara var lite synd att du inte tog med Heather till Elina Raeder.  :P

E

Citat från: Elios skrivet  5 september 2019 kl. 21:46:02
Tyckte det bara var lite synd att du inte tog med Heather till Elina Raeder.  :P
Vilken Heather ???

Elios


E

Citat från: Elios skrivet  5 september 2019 kl. 21:58:33
Från Total Drama Island.  :P
Jaha, jag visste inte att det var hon :-\

Jag kan dock inte ha med alla roller för alla får inte plats :-\

TonyTonka

Citat från: Erik Dahlberg skrivet  5 september 2019 kl. 21:24:29
Mikaela Tidermark


Elina Raeder


Claes Ljungmark


Gunnar Uddén


Vem är valen på Gunnar Uddén-bilden?
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

Elios

Citat från: Erik Dahlberg skrivet  5 september 2019 kl. 22:03:25
Jaha, jag visste inte att det var hon :-\

Jag kan dock inte ha med alla roller för alla får inte plats :-\

Nej det är väl klart. När ska du ta Annica Smedius? Då får du iallafall inte glömma Tommy och Angelica i Rugrats.

Disneyfantasten


Elios

Citat från: Erik Dahlberg skrivet  5 september 2019 kl. 22:03:25
Jaha, jag visste inte att det var hon :-\

Jag kan dock inte ha med alla roller för alla får inte plats :-\

Vill ju inte vara sån men du tror inte du kan redigera in Heather i det collaget för det är ju trots allt en ikonisk roll för henne.  :P

Annars är jag iallafall glad av att du tog med Lindsay i Mikaela Tidermarks page.  :P

Disneyfantasten

Fråga; har du regel att bara ta en karaktär per produktion/projekt där skådespelaren medverkat eller hur tänker du där? (ex vis med Roger Storm i bl.a. Bumbibjörnarna och Luftens Hjältar, Anders Öjebo i bl.a. Alice i Underlandet, Mikael Roupé i bl.a. Space Jam, osv.)

På Mikaela Tidermark ser jag att du ex vis bara tagit med Fru Fru av Zootropolis-karaktärerna (hon spelade även Dharma Armadillo och Kaninreportern i den filmen), det är därför jag frågar för att dubbelkolla!  :)

På tal om Mikaela Tidermark och Zootropolis så ser jag att du även tog med Judy Hopps som hon spelade i Disney Infinity, betyder det att du även tar med skådespelares roller i Disney Infinity?

Disneyfantasten

Erik Dahlberg: Om du vill kan jag hjälpa dig på förhand innan du publicerar framtida skådspelar-kolage?  :)

Alltså, att jag tar upp urval av roller som skådespelare gjort, nämner upplysningar och dylikt, samt ber andra personer om hjälp, synpunkter, osv.

Elios

Citat från: Disneyfantasten skrivet  5 september 2019 kl. 22:44:45
Erik Dahlberg: Om du vill kan jag hjälpa dig på förhand innan du publicerar framtida skådspelar-kolage?  :)

Alltså, att jag tar upp urval av roller som skådespelare gjort, nämner upplysningar och dylikt, samt ber andra personer om hjälp, synpunkter, osv.

Låter ju bra. :)

E

Citat från: Disneyfantasten skrivet  5 september 2019 kl. 22:44:45
Erik Dahlberg: Om du vill kan jag hjälpa dig på förhand innan du publicerar framtida skådspelar-kolage?  :)

Alltså, att jag tar upp urval av roller som skådespelare gjort, nämner upplysningar och dylikt, samt ber andra personer om hjälp, synpunkter, osv.
Nej tack

Disneyfantasten

Kommer du även att ta med roller som skådespelaren gjorde som barn? Bara nyfiken!  :)