Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Familjen Addams 2

Startat av gstone, 16 augusti 2021 kl. 14:51:31

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Första trailern för Familjen Addams 2 har kommit.

Alla skådespelare från ettan kommer tillbaka utom Finn Wolfhard som har blivit för gamla. Även  Wallace Shawn och  Bill Hader är med. Filmen kommer ut vid Halloween i år.


https://www.youtube.com/watch?v=5TIXHV8M6oY
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

 Vilket bolag släpper  Familjen Addams 2 och vem ska jagg fråga om jag vill veta rösterna ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 16 oktober 2021 kl. 19:37:03
Vilket bolag släpper  Familjen Addams 2 och vem ska jagg fråga om jag vill veta rösterna ?
SF Studios distribuerar filmen här i Sverige.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 16 oktober 2021 kl. 19:37:59
SF Studios distribuerar filmen här i Sverige.
Dom där kan man fråga om två röster i filmen ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 16 oktober 2021 kl. 19:40:10
Dom där kan man fråga om två röster i filmen ?
Jag antar att man kan pröva att kontakta dem men jag kan ju inte garantera att dem kommer hjälpa dig.

https://press.sfstudios.se/page/5748188468083/


Daniel Hofverberg

Jag kontaktar min presskontakt på SF Studios och frågar efter creditlista på måndag. :)

gstone

Nu har jag få credits till filmen !
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Daniel Hofverberg

Jag har också precis fått creditlista från min kontakt på SF Studios, lustigt nog på eget bevåg innan jag hade hunnit maila till henne. Publiceras vid nästa uppdatering. :)

Glädjande nog är det Eurotroll som dubbat filmen, liksom den första filmen. Med tanke på att många filmer som SF Studios distribuerar dubbats av andra företag (huvudsakligen IYUNO Media Group) på senare tid, så är jag glad över att de nu är tillbaka till Eurotroll igen. Hoppas det fortsätter så...


Zebastian

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 18 oktober 2021 kl. 16:03:27
Jag har också precis fått creditlista från min kontakt på SF Studios, lustigt nog på eget bevåg innan jag hade hunnit maila till henne. Publiceras vid nästa uppdatering. :)

Glädjande nog är det Eurotroll som dubbat filmen, liksom den första filmen. Med tanke på att många filmer som SF Studios distribuerar dubbats av andra företag (huvudsakligen IYUNO Media Group) på senare tid, så är jag glad över att de nu är tillbaka till Eurotroll igen. Hoppas det fortsätter så...
Eurotroll bryr sig om kvalitet IYUNO är maktgalna de köper upp alla sina konkurrenter bara för att få mer pengar.

Daniel Hofverberg

Citat från: Zebastian skrivet 18 oktober 2021 kl. 16:15:47
Eurotroll bryr sig om kvalitet IYUNO är maktgalna de köper upp alla sina konkurrenter bara för att få mer pengar.
Ja, tyvärr håller jag med dig. Det märkliga i sammanhanget är att SF själva sagt att det blir billigare att anlita Eurotroll än någon av de riskkapitalägda studiorna (samtidigt som kvaliteten blir bättre) - så varför i så fall övergå till att mer och mer anlita sådana istället för Eurotroll...? :o

Steffan Rudvall

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 18 oktober 2021 kl. 16:19:40
Ja, tyvärr håller jag med dig. Det märkliga i sammanhanget är att SF själva sagt att det blir billigare att anlita Eurotroll än någon av de riskkapitalägda studiorna (samtidigt som kvaliteten blir bättre) - så varför i så fall övergå till att mer och mer anlita sådana istället för Eurotroll...? :o
Det är sorgligt att Eurotroll inte är det självklara valet för alla.

Adam Larsson

#11
Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 18 oktober 2021 kl. 16:03:27
Jag har också precis fått creditlista från min kontakt på SF Studios, lustigt nog på eget bevåg innan jag hade hunnit maila till henne. Publiceras vid nästa uppdatering. :)

Glädjande nog är det Eurotroll som dubbat filmen, liksom den första filmen. Med tanke på att många filmer som SF Studios distribuerar dubbats av andra företag (huvudsakligen IYUNO Media Group) på senare tid, så är jag glad över att de nu är tillbaka till Eurotroll igen. Hoppas det fortsätter så...
En sak jag inte gillar med dubbningen av den första filmen är att Gunnar Ernblad inte är med och att hans sångtext inte heller används även fast några rader verkar vara tagna direkt från den. Båda dubbningarna är ju för fasen gjorda av Eurotroll!

gstone

Dom angav dock inga sång röster :(
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.