Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Nästa leksaker på McDonalds

Startat av gstone, 8 maj 2019 kl. 22:17:15

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Idag börjar Mcdnalds USA med nya leksaker sinaa hapy meal. Lökigt nog är kön uppdelade  :(

För"pojkar" är det leksaker från Netflix Fast and Furious  animerad serie medan *flickor" får leksaker från Dreamwors Netflix  serie Spirit - På fria vidder  baserad på bolags nu ganska gamla film relativitet  i alla fall Spirit – Hästen från vildmarken.

Vilka dumheter att olika leksaker för olika kön >:( Allt det gör är att uphålla föråldrade kön roll och identiteter >:(

Men det superroliga är att nästa leksaker efter dessa två Netflixserier i Mcdonald Happy Meal är Pixars Framåt.

Extremt tråkigt nog värkar aldrig Disney leksaker komma till McDonalds i Sverige längre   :'(
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Just nu har McDonalds Jurassic World: Krita-lägret leksaker.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

På torsdag börjar dom med en ny grupp leksaker.  :D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Will Siv

Nån mer som hade dessa?

Jag hade den där Amy och Rouge spelar Tennis och den där Shadow spelar Basket.


https://youtu.be/659sJioeLGE


https://youtu.be/aFxrGgu4tYk

Will Siv

Här fler Happy Meal leksaker jag minns ( "storytime" )  :)


. Jag tappade bort min Happy Meal Ramone ( från "Bilar" ) i den "stora" lekborgen på McDonalds i Kupolen, Borlänge.

Det här var när borgen stod längst fram vid ingången, innan dom renoverade alla resturanger ( och hela Kupolen ) och flyttade den längst in i hörnet.


. En annan gång fick jag en bil från Jetix serien "A.T.O.M ( Alpha Team On Machines )", jag vet inte hur ofta Jetix marknadsfördes i Sverige ??? men det här var en i alla fall.


. Nu var den här visserligen från Burger Kings Kids Meal, men sommaren 2008 ( "best year"  ;D ) fick jag en Batman figur ( med en mantel och vingar ) och en lyssnande Bat-signal från "The Dark Knight"

Will Siv

Här är den :D

Screenshot_20221031-120318~2.png s-l500.jpg

Will Siv

Ursäkta om jag råkade göra det här till en nostalgi tråd.

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.