Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

clara liljeberg

Startat av gstone, 18 juli 2021 kl. 20:56:20

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Lilla My


Daniel Hofverberg

Citat från: Lilla My skrivet 25 juli 2021 kl. 12:43:12
Hon sade i alla fall hejdå  ::) haha!
Jo, men det hade väl räckt med att göra det i en tråd, istället för 35...

Elios

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 25 juli 2021 kl. 14:05:52
Jo, men det hade väl räckt med att göra det i en tråd, istället för 35...

Kan du ta bort alla 34 och behålla då det hon skrev här så det inte blir en enorm jävla soptipp!?^^

Daniel Hofverberg

Citat från: Elios skrivet 25 juli 2021 kl. 19:35:47
Kan du ta bort alla 34 och behålla då det hon skrev här så det inte blir en enorm jävla soptipp!?^^
Jag och Erika ska försöka ta bort de inlägg som inte innehöll något användbart värde utöver "hej då". :)

gstone

Undrar hur Clara regerar ?

Vore kull att se henne nu.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 25 juli 2021 kl. 20:44:54
Undrar hur Clara regerar ?

Vore kull att se henne nu.
Själv är jag mest konfunderad hur någon överhuvudtaget orkar skriva så många inlägg samma dag som gäst...? :o

Att svara på CAPTCHAn (skriva ner bokstäverna som visas på den förvrängda bilden) och på de två säkerhetsfrågorna som visas när man postar som gäst borde ta så pass lång tid för bara 1 - 2 inlägg att man på den tiden borde hinna registrera sig som medlem - och för 35 inlägg borde det röra sig om timmar bara för säkerhetsfrågorna...

Elios

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 25 juli 2021 kl. 21:28:02
Själv är jag mest konfunderad hur någon överhuvudtaget orkar skriva så många inlägg samma dag som gäst...? :o

Att svara på CAPTCHAn (skriva ner bokstäverna som visas på den förvrängda bilden) och på de två säkerhetsfrågorna som visas när man postar som gäst borde ta så pass lång tid för bara 1 - 2 inlägg att man på den tiden borde hinna registrera sig som medlem - och för 35 inlägg borde det röra sig om timmar bara för säkerhetsfrågorna...

Hon har väl inget roligt liv antar jag.
Men skönt nu iallafall att slippa henne.

Disneyfantasten

Citat från: Elios skrivet 26 juli 2021 kl. 00:16:44
Hon har väl inget roligt liv antar jag.
Men skönt nu iallafall att slippa henne.

Jag kunde inte ha sagt det bättre själv...

Erika

Tar och låser tråden, ser ingen poäng i att ha den öppen längre - och som Daniel skrev i ett tidigare inlägg, skicka PM till oss om liknande i fortsättningen.