Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Supertrion

Startat av clara liljeberg, 20 juli 2021 kl. 21:15:19

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

clara liljeberg

borde inte det lägga supertrion på svtplay samt fågelvägen 3?

Erika

Vill minnas SVT har sagt att de inte kan lägga upp Supertrion på SVT Play p.g.a. rättigheter. Men om du har tillgång till Viaplay kan du se den där. :)

Fågelvägen 3 visas nog inte just nu i SVT Barn, därför finns den inte på SVT Play. 

clara liljeberg

finns det inte ett annat sätt att lägga upp supertrion och fågelvägen 3 på svtplay för jag gör vad som helst som kan göra mig lycklig innan jag börjar gråta och skvallrar till mamma om hon får kontakta svtplay om den saken.och att jag saknar de som fanns på svtplay. :'( :'( :'( :'(

clara liljeberg

nu har jag skrivit till min mamma så att hon ordnar det så att mina önskningar gick i uppfyllelse.

clara liljeberg

då är det adjö supertrion och fågelvägen 3 på svtplay för den här gången för nu för jag långt,långt bort i min tekanna där nån finnare hittar mig så att jag uppfyller finnarens önskningar. :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

gstone

Jag vill också se fågelvägen 3
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

MOA

Vad Funkar Bäst:Teamwork!

clara liljeberg

vilket var dina favoritdjurräddningar av supertrion och vad man kan ha på sellerin?

clara liljeberg

du har inte svarat på min fråga och plötsligt bara ignorerar mig bara sådär.i så fall så tänker jag önska många önskningar från önskefisken så att mina önskningar slår in.