Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Önskedraken

Startat av clara liljeberg, 27 juni 2021 kl. 22:53:37

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

clara liljeberg

men i insekts världen fanns det prinsessor som hade haft en drottning och karcelackorna är civiliserade för de dödas inte när de bygger en egen stad som i en film där djur är civiliserade som i en värld där det bor bara zebror och nu lever jag som drakande där jag uppfyller finnarnas önskningar där folk som har tekannan kan se mig men för andra där jag är osynlig.

MOA

Citat från: Marcus R skrivet 20 juli 2021 kl. 10:44:53
Okej! Starta ditt eget Forum och lämna oss ifred!
& KOM ALDRIG HIT IGEN!!!!

clara liljeberg

jag vet,jag vet.zipedidoda,zipedodalej,jag knäpper med fingrar så att jag blir en drakande som ska uppfylla finnarnas önskningar.

clara liljeberg

innan jag reser vidare så säger jag hej då.om jag skriver brev till disney om att göra en film där det utspelas om en värld som är som vår egen men där invårnarna är drakar som kanske blir mitt nya hem där jag är drakande i en tekanna där jag tänker uppfylla deras önskningar så hej då för den här gången.