Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Kim Possible. Rasten och American Dragon Jake Long

Startat av Samlaren, 10 november 2014 kl. 11:26:50

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

clara liljeberg

nu är jag förkrossad om att jag inte fick svar från disney så nu gråter jag tårfloder om att de sårar mina känslor om att det inte dyker upp på svtplay och ni är glädjedödare om att det inte finns alla på dvd med bonusmaterial och nu uppfylls inte mina önskningar trots att jag har skrivit brev till disney om att sätta disneykatergorin med svenskt tal på svtplay. :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

clara liljeberg

då kanske du även borde skriva avsnittsbeskrivningar på wikipedia om den amerikanska draken och på disneyania borde det finnas avsnitts beskrivningar på brandy och herr morris och hos musse.jag blir jättejättejätteledsen över att det disneykategorin på svtplay inte dök upp med svenskt tal och det gör så att jag gråter mycket så att det blir översvämningar med fiskar som mitt sällskap trots att jag har skickat brev till disney om att de skulle göra så att min önskan gick i uppfyllelse och om du är elak mot mig så ringer jag till min bror och gör så att det fixas min önskan om en disneykategori med svenskt tal och text där jag får skriva manus till det.

Anders M Olsson

Citat från: clara liljeberg skrivet 12 juli 2021 kl. 06:24:28
då kanske du även borde skriva avsnittsbeskrivningar på wikipedia om den amerikanska draken [...]

Det finns avsnittsbeskrivningar till American Dragon Jake Long på engelska Wikipedia. Det är fritt fram för vem som helst som har tid och lust att göra motsvarande sida på svenska. Själv har jag varken intresse av själva serien eller av att skriva på Wikipedia.

Citat från: clara liljeberg skrivet 12 juli 2021 kl. 06:24:28
[...] på disneyania borde det finnas avsnitts beskrivningar på brandy och herr morris och hos musse. [...]

Ja, det har du rätt i. Det är möjligt att det kan komma sådana sidor så småningom, men som jag skrev tidigare prioriterar jag just nu att komplettera sidor som redan finns.

Citat från: clara liljeberg skrivet 12 juli 2021 kl. 06:24:28
[...] jag blir jättejättejätteledsen över att det disneykategorin på svtplay inte dök upp med svenskt tal och det gör så att jag gråter mycket så att det blir översvämningar med fiskar som mitt sällskap trots att jag har skickat brev till disney om att de skulle göra så att min önskan gick i uppfyllelse och om du är elak mot mig så ringer jag till min bror och gör så att det fixas min önskan om en disneykategori med svenskt tal och text där jag får skriva manus till det.

Med lite mer realistiska förväntningar skulle du slippa bli besviken. Det fungerar helt enkelt inte så att man kan skriva till SVT eller Disney med önskemål om program, och en vecka senare börjar programmen sändas.

Det handlar om lång planering (flera månader innan programmen sänds) där det ibland, men långt ifrån alltid, kan tas hänsyn till tittarönskemål. Framförallt måste det i så fall vara väldigt många tittare som har önskat samma program, och det får inte finnas några avtalsmässiga, tekniska eller andra hinder att sända programmet.

clara liljeberg

du bestämmer inte över mig och nu är du inte schyst mot mig så nu ringer jag till min bror casper och se till att min önskan blir uppfylld som jag skrev i brevet till disney om att det ska lägga till disneykategorin på svtplay med svenskt tal och text med art attack,brandy och herr morris,hos musse,lilla djungelboken,timon och pumbaa,nya äventyr med nalle puh,mina vänner tiger och puh och amerikanska draken.och om det inte fungerar så kanske den kom på dvd med bonusmaterial med gör det själv pyssel och recept som kallas disneys pysselhörna och dvd med alla avsnitt av stanley med ideer från djurriket.och om att jag har rätt och du har fel.om du nån gång är elak mot mig så förvandlar jag dig till en salamander och att salamandrar inte har tänder så du får bo i träsket för alltid och evighet.

clara liljeberg

jag glömde nämna dvd med firma fantasiflytt för de är roliga när dave är allergiska mot ull och när han tog på sig lösnäsa med mustasch.och att nämna att golfaren är andreas nilsson.

clara liljeberg

nu har jag ringt till min bror casper och ser till att min önskan är uppfylld som jag skrev i brevet till disney om det ska läggas till på disneykategorin på svtplay med stanley,kaninbyn,nya äventyr med nalle puh,mina vänner tiger och puh,lilla djungelboken,timon och pumbaa,art attack,brandy och herr morris,hos musse och amerikanska draken och då hoppas jag att det dyker upp på svt play med svenskt tal och svenskt text.

gstone

Citat från: clara liljeberg skrivet 13 juli 2021 kl. 19:16:43
nu har jag ringt till min bror casper och ser till att min önskan är uppfylld som jag skrev i brevet till disney om det ska läggas till på disneykategorin på svtplay med stanley,kaninbyn,nya äventyr med nalle puh,mina vänner tiger och puh,lilla djungelboken,timon och pumbaa,art attack,brandy och herr morris,hos musse och amerikanska draken och då hoppas jag att det dyker upp på svt play med svenskt tal och svenskt text.

Vad är kaninbyn ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.


gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.


gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.


clara liljeberg

borde inte det finnas en ny serie om talande drakar där dess röster är my bodell,linda hedlund,ole ornered och niklas gabrielsson.