Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Kim Possible. Rasten och American Dragon Jake Long

Startat av Samlaren, 10 november 2014 kl. 11:26:50

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: clara liljeberg skrivet 16 juli 2021 kl. 01:53:36
borde inte det finnas en ny serie om talande drakar där dess röster är my bodell,linda hedlund,ole ornered och niklas gabrielsson.

Nej för ole ornered  suger. >:(
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Erika

Citat från: gstone skrivet 16 juli 2021 kl. 13:11:04
Nej för ole ornered  suger. >:(

Nej, det gör han verkligen inte. Mycket bra skådespelare.

Visserligen måste inte du digga honom, men kom gärna med något djupare än "han suger". Försök motivera varför han inte är bra i dina ögon (och öron).


gstone

Citat från: Erika skrivet 16 juli 2021 kl. 13:47:48
Nej, det gör han verkligen inte. Mycket bra skådespelare.

Visserligen måste inte du digga honom, men kom gärna med något djupare än "han suger". Försök motivera varför han inte är bra i dina ögon (och öron).

Han är bra som kackel den elaka grisen  :D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

clara liljeberg

jag håller med och även som dojo i xiaolin showdown i två säsonger.och en annan drake som var charlotte ardia jennerfors.

clara liljeberg

och kanske det finns drakar som var dick eriksson som kanske gör rösten till mushus pappa och hans fru var nina nelson som även var röster till någras mammor.

clara liljeberg

varför svarar inte disney på mitt brev om att det ska läggas upp disneykategorin på svtplay med stanley,kaninbyn,elena från avalor,nya äventyr med nalle puh,mina vänner tiger och nalle puh,lilla djungelboken,timon och pumbaa,art attack,brandy och herr morris,hos musse och den amerikanska draken och då hoppas jag att den dyker upp på svtplay  men den dyker inte upp trots att jag har skrivit brev till disney och om du tycker att det är rena smörjan så ska jag ringa casper och säger att han kommer att ordna så att min önskan blir uppfylld.

clara liljeberg

varför funkar inte mina önskningar så att det dyker upp på svtplay? :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Steffan Rudvall

Citat från: clara liljeberg skrivet 18 juli 2021 kl. 14:50:29
varför funkar inte mina önskningar så att det dyker upp på svtplay? :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
För att en enda person inte kan förändra tv-tablån.

clara liljeberg

jo det kan det för en av mina bröder kan ordna det och att du har fel. >:( >:( >:( >:( >:( >:(

clara liljeberg

så du vägrar svara på det din nolla.då kollar jag om en av mina bröder fixar min önskan.

clara liljeberg

nu har jag ordnat så att mina bröder kan uppfylla min önskan.

clara liljeberg


clara liljeberg

nu ska casper skynda sig med att göra så att det dyker upp på svt play.

clara liljeberg

hoppas att disney plus ordnar alla serier med svenskt tal annars så ber jag önskefisken att önska så att det dyker upp på svtplay med alla våra nostalgifavoriter och om det inte funkar så ber jag casper att ordnar så att det blir dvder med bonusmaterial med disneypedier och disneys pysselhörna.adjö för alltid!!