Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Hasse Jonsson

Startat av TonyTonka, 19 juli 2008 kl. 21:12:01

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet  3 augusti 2020 kl. 23:35:12
Jag menar förstås ANIMEN!!!!!!!!
Han spelade Gary Oak och sedan spelade han Professor Oak från säsong 2 till säsong 6 och jag tror också att han kan ha hoppat in som meowth

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  3 augusti 2020 kl. 23:51:39
Han spelade Gary Oak och sedan spelade han Professor Oak från säsong 2 till säsong 6 och jag tror också att han kan ha hoppat in som meowth
Sant

Disneyfantasten

Nu vet jag hur jag kan lära mig att få kläm på Hasse Jonssons röst, genom detta;  :)

www.youtube.com/watch?v=P7ykSlkdbcs

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet  2 juni 2021 kl. 19:06:39
Nu vet jag hur jag kan lära mig att få kläm på Hasse Jonssons röst, genom detta;  :)

www.youtube.com/watch?v=P7ykSlkdbcs
Du hitta min video

Steffan Rudvall

Det verkar som att Hasse har kommit in lite i rampljuset han medverkar i nyare Lendo reklamer och kan även synas på busshållplatser och liknande reklampelare.

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 25 augusti 2021 kl. 16:30:42
Det verkar som att Hasse har kommit in lite i rampljuset han medverkar i nyare Lendo reklamer och kan även synas på busshållplatser och liknande reklampelare.
På TV eller riktigt?

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet 25 augusti 2021 kl. 16:41:05
På TV eller riktigt?
Han är med i Lendos tv-reklamer därav också med på reklam ute på stan dvs busshållplatser och andra reklampelare.

MOA

Farväl Hasse, du kommer alltid vara Sonic i mitt hjärta

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet  6 januari 2024 kl. 22:19:16Farväl Hasse, du kommer alltid vara Sonic i mitt hjärta
Du skriver som att Hasse skulle ha gått bort men han har ju bara pensionerat sig. Han är helt enkelt inte fast anställd på Eurotroll längre men det hindrar ju inte honom från att dubba ändå.

Skokaka

Hoppas att vi får höra honom dubba fortfarande.

Disneyfantasten

Citat från: Skokaka skrivet  6 januari 2024 kl. 22:38:21Hoppas att vi får höra honom dubba fortfarande.
Hoppas jag med, ser även framemot när han och Bjarne gästar i Röstskådespelarna.

Mathilda Gustafsson

Citat från: Disneyfantasten skrivet  6 januari 2024 kl. 22:40:30Hoppas jag med, ser även framemot när han och Bjarne gästar i Röstskådespelarna.
Det lär ju aldrig hända vid det här laget när de har skjutit fram det så mycket

Disneyfantasten

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet  6 januari 2024 kl. 22:42:02Det lär ju aldrig hända vid det här laget när de har skjutit fram det så mycket
Man ska aldrig säga aldrig, de har gått ut med att detta blir sista avsnittet, efter detkommer de däremot inte att göra fler nya.

MOA

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet  6 januari 2024 kl. 22:42:02Det lär ju aldrig hända vid det här laget när de har skjutit fram det så mycket
För att chatten spårade ur eller nåt, det var tydligen väldigt svårt att hitta tider för intervjuer