Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Skådespelare som du gillar i roller som andra inte gillar

Startat av Mathilda Gustafsson, 11 mars 2021 kl. 20:38:11

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: Will Siv skrivet 20 mars 2024 kl. 12:17:49Ok, stor "hot take" nu.....

Jag föredrar nog Anders Byström som Homer framfär Per Sandborgh.


Både är inte skärskilt lyckade, men Anders låter ändå lite närmare Dan och jag kan i alla fall höra att det är Homer, medan Per låter för hess och överdriven och om jag bara hörde hans insats skulle jag inte äns gissa att det var Homer Simpson (utifrån rösten).
Vem gillar du mest som Marge ?

Lena eller Gunilla ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Will Siv


Steffan Rudvall

Citat från: Will Siv skrivet 20 mars 2024 kl. 12:17:49Ok, stor "hot take" nu.....

Jag föredrar nog Anders Byström som Homer framfär Per Sandborgh.


Både är inte skärskilt lyckade, men Anders låter ändå lite närmare Dan och jag kan i alla fall höra att det är Homer, medan Per låter för hess och överdriven och om jag bara hörde hans insats skulle jag inte äns gissa att det var Homer Simpson (utifrån rösten).


Fast jag anser fortfarnde att Dan Ekborg eller Niclas Whalgren hade funkat mycket bättre-
Jag tycker att Pers insats är ganska bra om man jämför med andra länders Homer där han låter som en fullständig idiot med mörk röst mer lik Patrik Stjärna.

Skokaka

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 20 mars 2024 kl. 19:34:26Jag tycker att Pers insats är ganska bra om man jämför med andra länders Homer där han låter som en fullständig idiot med mörk röst mer lik Patrik Stjärna.
Anders Byström låter som Patrik, han med.

Will Siv

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 20 mars 2024 kl. 19:34:26Jag tycker att Pers insats är ganska bra om man jämför med andra länders Homer där han låter som en fullständig idiot med mörk röst mer lik Patrik Stjärna.
Citat från: Skokaka skrivet 20 mars 2024 kl. 19:56:23Anders Byström låter som Patrik, han med.
Hur tror ni Tommy Nilsson hade låtit som Homer?

Skokaka

Citat från: Will Siv skrivet 20 mars 2024 kl. 21:33:03Hur tror ni Tommy Nilsson hade låtit som Homer?
Det blir förmodligen samma resultat som hos Anders Byström. 

DingoPictures2005

Citat från: Will Siv skrivet 20 mars 2024 kl. 21:33:03Hur tror ni Tommy Nilsson hade låtit som Homer?
Tommy Nilsson spelade MrBurns har jag hört.
Dock så vet jag ej säkert då detta bara är något ryckte jag hört.