Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Linus på Linjen

Startat av TonyTonka, 21 juli 2011 kl. 17:14:56

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

TonyTonka

Vad tycker ni om serien som handlar om en figur som vandrar på en linje?

Själv gillar jag serien mycket, Linus röst är askul

gillar förresten även Knut Agnreds parodi, "Knut på Linjen".

PS. För er som inte visste det så är det samma skådespelare som gör rösten till Pingu som gör rsten till Linus på Linjen. DS.
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

Igthorn

Den har jag vuxit upp med, på den tiden då barnprogram var barnprogram och inte massa 3d-animerat lågbudget jox. Jag blev dock lite smårädd för den när tecknarhanden fick fnatt och fick massa vårtor på sig. Jädra obehagligt.
Knut var en snygg tolkning likaså.

Elios

Tycker precis som Ightorn att den är rätt skojig.
Är ju själv ett stort Knut Agnred-fan så absolut måste man ju gilla hans tolkning av Knut på linjen då.  :D

Elios

Tycker mer om Knut på linjen än Linus på linjen.
Men annars så är båda grymma ändå.

Scoobydoofan1

Citat från: Igthorn skrivet 21 juli 2011 kl. 22:38:41
Den har jag vuxit upp med, på den tiden då barnprogram var barnprogram och inte massa 3d-animerat lågbudget jox. Jag blev dock lite smårädd för den när tecknarhanden fick fnatt och fick massa vårtor på sig. Jädra obehagligt.
Knut var en snygg tolkning likaså.
Den här snubben har rätt, på tal om det är det nån annan som märker att det är bara 3D animation lågbudget serier nu för tiden? Även dom nya animation serierna från Disney är rent skräp jämfört med dom gamla serierna.

Lilla My

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 12 december 2020 kl. 21:37:53
är det nån annan som märker att det är bara 3D animation lågbudget serier nu för tiden?

Håller inte med.

Scoobydoofan1

Citat från: Lilla My skrivet 13 december 2020 kl. 00:05:24
Håller inte med.
Ber om ursäkt, glömde formaten dom använder för att få den urusla effekten som är flash i sina program.

Lilla My

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 13 december 2020 kl. 00:14:29
Ber om ursäkt, glömde formaten dom använder för att få den urusla effekten som är flash i sina program.



Steffan Rudvall



Scoobydoofan1

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 13 december 2020 kl. 18:03:51
Person som tycker att allt var bättre förr.
Tycker inte att allting vara bättre för, men kvalitén verkar ha försämrats delvis under tiden, beroende på vad man ser på. Till exempel franchises eller olika filmer.


Elios

Känns som att Linus på Linjen var en av dem första riktiga karaktärerna som inte kunde tala så att man förstod.  :o

Steffan Rudvall

Citat från: Elios skrivet 30 december 2020 kl. 08:00:15
Känns som att Linus på Linjen var en av dem första riktiga karaktärerna som inte kunde tala så att man förstod.  :o
Professor Balthazar pratar väl inte heller.