Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Barbie (spelfilm, 2023)

Startat av Disneyfantasten, 28 april 2022 kl. 19:56:06

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Daniel Hofverberg

Citat från: Anders M Olsson skrivet 17 februari 2024 kl. 21:15:37Hmm, Ginza har faktiskt en svensk Blu-rayutgåva av Past Lives i sin webbutik. Dock tycks de inte ha fått in den, utan har bara en notering om att den är "beställd från leverantör". Med tanke på att omslagsbilder saknas kanske det inte är helt säkert att den verkligen existerar...?
https://www.ginza.se/product/past-lives/13711/
Mycket intressant. Med tanke på att CDON inte har någon sådan och Ginza inte har någon bild på den, så är jag också lite skeptisk till om den utgåvan verkligen existerar...?

Men vi får väl hålla ögonen öppna, om den faktiskt existerar så bör den ju komma in från leverantören i närtid... Jag har trots allt sett Past Lives på bio, så även fast jag gärna vill se om den så kan jag gott stå ut med att vänta några veckor.

Anders M Olsson

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 18 februari 2024 kl. 00:37:36Mycket intressant. Med tanke på att CDON inte har någon sådan och Ginza inte har någon bild på den, så är jag också lite skeptisk till om den utgåvan verkligen existerar...?

Men vi får väl hålla ögonen öppna, om den faktiskt existerar så bör den ju komma in från leverantören i närtid... Jag har trots allt sett Past Lives på bio, så även fast jag gärna vill se om den så kan jag gott stå ut med att vänta några veckor.
Det är inte helt omöjligt att det kommer en svensk/norsk/nordisk Blu-rayutgåva av Past Lives. Den norska butiken platekompaniet.no har en sida om en nordisk version där det står "Kommer - forhåndsbestill nå!". Under produktdetaljer kan man läsa att den ska ha undertexter på danska, finska, norska (bokmål) och svenska. På filmens huvudsida står det dock bara norska och svenska.

Länken till sidan är lite konstig eftersom den innehåller texten "uk-import", och omslagsbilden är från den brittiska utgåvan:
https://www.platekompaniet.no/film-tv/blu-ray/drama/past-lives-uk-import-blu-ray-3150805

Men de säljer även den brittiska utgåvan på en annan sida:
https://www.platekompaniet.no/film-tv/blu-ray/drama/past-lives-uk-import-blu-ray
Så det är fullt möjligt, eller kanske rent av troligt, att sidan ovan verkligen refererar till en kommande svensk/norsk/nordisk utgåva.

Daniel, inläggen om Past Lives borde kanske brytas ut till en egen tråd?

Anders M Olsson

Citat från: Anders M Olsson skrivet 18 februari 2024 kl. 21:17:22Det är inte helt omöjligt att det kommer en svensk/norsk/nordisk Blu-rayutgåva av Past Lives. Den norska butiken platekompaniet.no har en sida om en nordisk version där det står "Kommer - forhåndsbestill nå!". Under produktdetaljer kan man läsa att den ska ha undertexter på danska, finska, norska (bokmål) och svenska. På filmens huvudsida står det dock bara norska och svenska.
Platekompaniet anger nu att den svenska/norska/nordiska Blu-rayutgåvan av Past Lives kommer att släppas den 17/6.

https://www.platekompaniet.no/film-tv/blu-ray/drama/past-lives-uk-import-blu-ray-3150805

KurageDHH

JAA!  ;D
Shakira, artisten och originalrösten för Gazelle i Zootroplolis totalsågar Barbie:
www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/jlV3mw/shakira-sagar-barbie-forminskar-man

Det finns hopp om att det finns många ut i världen som också hatar den sk*ten som jag och Shakria (och hennes två söner)!

MOA

Citat från: KurageDHH skrivet 10 april 2024 kl. 21:15:47JAA!  ;D
Shakira, artisten och originalrösten för Gazelle i Zootroplolis totalsågar Barbie:
www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/jlV3mw/shakira-sagar-barbie-forminskar-man

Det finns hopp om att det finns många ut i världen som också hatar den sk*ten som jag och Shakria (och hennes två söner)!
Udda att hennes söner har tjejnamn men jag fattar hur hon tänker