Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Skådespelares divalater

Startat av Marcus, 6 februari 2006 kl. 10:18:15

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Elios

Blev väldigt ledsen över att se detta. Oerhört tråkigt.  :'(
Man har ju nästan aldrig vågat lägga till någon på Facebook för man är ju lite orolig över deras mottagande.
Skrev till Elina Raeder en gång för flera år sedan där och sa att hon var en bra dubbare och älskar hennes röst och hon tackade och tog emot. Men mer än så vågar man ju verkligen inte göra.  :P

Soscla

Jag förstår inte riktigt vad man ska göra med eventuella kändisar som man lägger till på fejjan (om de accepterar vänförfrågan). De är ju trots allt spritt språngande främlingar som man inte vet nåt om, förutom några repliker de spelat in.
It's so fluffy I'm gonna die!

Elios

Citat från: Soscla skrivet 14 oktober 2019 kl. 10:29:34
Jag förstår inte riktigt vad man ska göra med eventuella kändisar som man lägger till på fejjan (om de accepterar vänförfrågan). De är ju trots allt spritt språngande främlingar som man inte vet nåt om, förutom några repliker de spelat in.

Det beror väl egentligen helt och hållet på.
Vad jag kan minnas om det kan det iallafall vara roligt och se lite vad dem gör på fritiden och kanske hur dem är privat av vad dem delar med sig av.  ;D