Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Tillfälligt skräp (från Mulan-tråden)

Startat av clara liljeberg, 7 februari 2020 kl. 01:45:33

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

clara liljeberg

hur vågar du säga nåt sånt så nu skriver jag till min bror och be om att få göra en film där folk är djur istället för människor som i kung fu panda och zootropolis och då kommer ni att tappa hakan och inte få fram ett ord.

MOA

Citat från: clara liljeberg skrivet 19 juni 2021 kl. 18:47:36
hur vågar du säga nåt sånt så nu skriver jag till min bror och be om att få göra en film där folk är djur istället för människor som i kung fu panda och zootropolis och då kommer ni att tappa hakan och inte få fram ett ord.
Väntar på att de ska hända

MOA

Kan nån flytta allt tillfälligt skräp till ämnet med samma namn?

clara liljeberg

nu ber jag min bror om att göra en handritad film som innehåller antropomorfa djur och två drakar som är kära i varandra och som kommer få er att tappa hakan och helt mållösa om att jag vann vadet med min fantasi och ni kommer att få äta slime resten av livet.

clara liljeberg

just det! så då får ni äta slime för resten av era liv för alltid och evighet.

MOA

Citat från: clara liljeberg skrivet 19 juni 2021 kl. 20:15:54
just det! så då får ni äta slime för resten av era liv för alltid och evighet.
Aldrig

Steffan Rudvall

Citat från: clara liljeberg skrivet 19 juni 2021 kl. 20:15:54
just det! så då får ni äta slime för resten av era liv för alltid och evighet.
Du verkar tro att du är någon slags diktator som kan bestämma och få allt du vill.

Jag är här för att säga att du borde lämna din egna värld och komma ut i verkligheten!

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 19 juni 2021 kl. 20:22:18
Du verkar tro att du är någon slags diktator som kan bestämma och få allt du vill.

Jag är här för att säga att du borde lämna din egna värld och komma ut i verkligheten!

Ja åtminstone här på forumet...

clara liljeberg

jag har skrivit till min bror om att han kommer att rita många bilder så att det blir en film så han säger till när det är premiär på den nya filmen som kan få er att tappa hakan så jag vann för du hade fel och jag hade rätt. :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :) :) :) :) :)

clara liljeberg

aldrig för jag har redan skrivit till min bror casper att han borde göra en fil för han är en filmtecknare och kommer att dyka upp på premiären så ni kommer att tappa hakan så HA,JAG VANN!!! så jag hade rätt och du hade fel så lycka till med slajmpopcornen. :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :) :) :) :) :)

MOA

Citat från: clara liljeberg skrivet 19 juni 2021 kl. 20:56:30
aldrig för jag har redan skrivit till min bror casper att han borde göra en fil för han är en filmtecknare och kommer att dyka upp på premiären så ni kommer att tappa hakan så HA,JAG VANN!!! så jag hade rätt och du hade fel så lycka till med slajmpopcornen. :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :) :) :) :) :)
Som att de låter gott men int för min del

Lilla My

Citat från: clara liljeberg skrivet 19 juni 2021 kl. 20:15:54
just det! så då får ni äta slime för resten av era liv för alltid och evighet.

Åh nej!! Slime! Jag som är allergisk :(

clara liljeberg

nu kommer min bror att rita en ny uppföljare med en svart,kvinnlig drake som kommer att var med för vem vet hur många drakar som fanns i kina.så jag vann!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Steffan Rudvall

Citat från: clara liljeberg skrivet 20 juni 2021 kl. 18:37:45
nu kommer min bror att rita en ny uppföljare med en svart,kvinnlig drake som kommer att var med för vem vet hur många drakar som fanns i kina.så jag vann!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Okej du gör som du vill! :)

clara liljeberg

jag visste det! för jag hade rätt och du hade fel så packa nu dina grejer så att du får flytta till antarktis eller till en obebod ö nånstans med massa rovdju som ditt enda sällskap. :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :) :) :) :) ;D ;D ;D ;D ;D ;D