Nu sitter jag visserligen på en mängd addons+scripts med eldräven som browser.
Jag skulle uppskatta om alla kunde undvika att ha annonsblockerare av olika slag aktiverade när ni besöker Dubbningshemsidan, av den enkla anledningen att det är enda sättet för mig att kunna få in nödvändiga intäkter för att ha råd att driva Dubbningshemsidan. Väljer du att varje månad istället
donera pengar till Dubbningshemsidan är det förstås helt okej att blockera annonser, men i övrigt fall blir det problematiskt då sajten behöver
mer intäkter hellre än mindre...
Det är som såhär att när jag på mobilen eller åtminstone det ska gå in på en creditslista så dyker det först upp från skådespelarna som medverkar i dubbningen men sen så Poff! Så kommer en massa störiga cookies eller annonser ja eller vad fan det nu heter och döljer hela skiten. Det är fruktansvärt irriterande och man ser som sagt allting bara någon ynka sekund och det kan det förstås inte vara någon som helst mening med.
Och det går inte att trycka bort det eller försöka uppdatera sidan eller någonting.
Blir tokig på det här så Hjälp!? 
Tydligen hade Google ändrat inställningarna i
Automatiska annonser på eget bevåg, och aktiverat "Matchat innehåll" - den annonstypen har jag tidigare slagit av just p.g.a. att den verkar vara buggig och lägger sig
över innehåll hur mycket Google än lovar att den inte gör det...

Nu är den avslagen igen, men det kan dröja upp till en timme innan det får effekt. Men efter kl. 21:35 borde ingenting dölja innehållet längre, så att ni kan surfa obehindrat igen.

Tack för att du rapporterat om detta - jag har inte själv fått några sådana annonser som täcker innehållet, och därför inte märkt av att inställningarna ändrats i smyg.