Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Tips för röstprov?

Startat av simonsko, 26 januari 2012 kl. 21:50:06

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

simonsko

Grejen är den att jag för några dagar sen ringde Eurotroll i ett försök att ordna praktikplats till en kommande APU-period. Lyckades få tag i självaste Lasse och han sa att han inte kunde ta emot någon praktikant. Jag tog då tillfället i akt att fråga om jag kunde få komma till studion i Järvsö (ja, Lasse har en studio i Järvsö och jag bor nära den orten) på röstprov och det gick bra. Jag gav honom min mail så att han kunde komma i kontakt med mig när det var dags.

Frågan är, vad ska jag tänka på när jag väl sitter där med Lasse?
Älskar Animaniacs mer än någon annan serie, men jag gillar många andra serier också.
Drömmer om att bli röstskådis. :)

Elios

Nu jobbar väl inte Lasse på Eurotroll längre va men man kan fortfarande göra röstprov till han men inte bockarna bruse förstås?

Steffan Rudvall

Citat från: Elios skrivet  6 oktober 2021 kl. 03:07:55
Nu jobbar väl inte Lasse på Eurotroll längre va men man kan fortfarande göra röstprov till han men inte bockarna bruse förstås?
Han är Creative Supervisor.