Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Vad får Gäster göra

Startat av Adam Larsson, 27 juni 2020 kl. 02:30:14

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Adam Larsson

Hur kan gäster sammanfoga ämnen?


TonyTonka

https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Daniel Hofverberg

Citat från: Adam Larsson skrivet 27 juni 2020 kl. 02:30:14
Hur kan gäster sammanfoga ämnen?
Aktivitetsloggen är en smula vilseledande, då det i själva verket visar vad någon försöker göra - även om de inte nödvändigtvis lyckas, utan faktiskt bara får felmeddelanden. Det här är ett sådant fall, där alltså gäster har försökt att sammanfoga ämnen men inte lyckats.

Förmodligen innebär just dessa gäster i själva verket robotar från Google eller liknande, som har försökt göra exakt samma aktivitet som jag eller Erika har gjort (genom att följa samma URL:er) - andra gäster skulle förmodligen inte kunna veta de exakta adresserna som behövs följas för att ens försöka sammanfoga ämnen.

Elios

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 15 juli 2020 kl. 21:05:52
Aktivitetsloggen är en smula vilseledande, då det i själva verket visar vad någon försöker göra - även om de inte nödvändigtvis lyckas, utan faktiskt bara får felmeddelanden. Det här är ett sådant fall, där alltså gäster har försökt att sammanfoga ämnen men inte lyckats.

Förmodligen innebär just dessa gäster i själva verket robotar från Google eller liknande, som har försökt göra exakt samma aktivitet som jag eller Erika har gjort (genom att följa samma URL:er) - andra gäster skulle förmodligen inte kunna veta de exakta adresserna som behövs följas för att ens försöka sammanfoga ämnen.

Med sammanfogar menar du att koppla ihop ämnena va?^^

Daniel Hofverberg

Citat från: Elios skrivet 16 juli 2020 kl. 03:11:45
Med sammanfogar menar du att koppla ihop ämnena va?^^
Med sammanfoga menas att sammanfoga flera olika trådar till en enda lång tråd, så att alla inlägg från de tidigare trådarna hamnar i en och samma tråd.

Elios

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 16 juli 2020 kl. 03:55:47
Med sammanfoga menas att sammanfoga flera olika trådar till en enda lång tråd, så att alla inlägg från de tidigare trådarna hamnar i en och samma tråd.

Ja och det kan bara du och Erika göra va?  ::)

Daniel Hofverberg


Henrik Karlsson

Hur kan en gäst logga in på forumet?

MOA

Citat från: Henrik Karlsson skrivet 30 juli 2020 kl. 20:24:00
Hur kan en gäst logga in på forumet?

Jag misstänker att en Gäst försökt logga in utan att de funkat

Mathilda Gustafsson

Vad betyder de om det står att en person är dold?
Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 16 juli 2020 kl. 23:10:35
I dagsläget, ja.
I dagsläget, kommer du skaffa fler moderatorer?

Mathilda Gustafsson

Hur kan en gäst redigera min omröstning?