Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Två Madagaskar-pingvinerna i Uppdrag jul

Startat av gstone, 11 januari 2021 kl. 20:10:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 11 januari 2021 kl. 20:10:29
Varför har ni två rollistor för Madagaskar-pingvinerna i Uppdrag jul ?
För att du ska ha något att fråga om, förstås... ;)

Skämt åsido så har det förmodligen uppstått i och med att kortfilmsavdelningen inte existerade när Madagaskar-pingvinerna i Uppdrag jul lades till i Svenska röster och credits - och när den avdelningen kom till hade jag förmodligen missat att jag redan lagt till den. :(

Jag ser nämligen att creditlistan i Svenska röster och credits publicerades 2006-10-18, medan creditlistan i Svenska röster och credits - Kortfilmer publicerades 2007-12-30. Det verkar ha varit i oktober 2007 som den avdelningen publicerades, så när listan lades till i "vanliga" Svenska röster och credits fanns således ingen annanstans att kunna ha listan.

Sånt kan tyvärr hända, men tack för att du upptäckt det. Då filmen såvitt jag kan se är 11 minuter lång hör den alltså enligt mina egna definitioner med liten marginal hemma i kortfilmsavdelningen, så jag tar bort den från "vanliga" avdelningen vid nästa uppdatering. :)